Doe mee aan 3FM - Serious Request |
linctus Oudgediende
WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
847 223 euro al opgehaald voor serious request. Vers van de pers
|
|
rainking Senior lid WMRindex: 255 OTindex: 6
|
Ik was de 300e die meedeed. Heb ik nu ook wat gewonnen? Een verblijf van 6 dagen in een glazen midden in een vreemde stad zonder eten ofzo? |
|
rainking Senior lid WMRindex: 255 OTindex: 6
|
Quote linctus: 847 223 euro al opgehaald voor serious request. Vers van de pers
Wow, linctus, jij bent druk bezig geweest. Of had je nog zoveel in je spaarpot? |
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
Quote rainking: Quote linctus: 847 223 euro al opgehaald voor serious request. Vers van de pers
Wow, linctus, jij bent druk bezig geweest. Of had je nog zoveel in je spaarpot? dat is wat serious request totaal heeft opgehaald tot 4 uur ofzo vanmiddag... dus... nog 1.5miljoen erbij en dan verdubbeling |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Dat kan bééééééter jongens en meisjes, dames en heren |
|
hireted Lid WMRindex: 69 OTindex: 1
|
Altijd leuk deze acties Kost mij niks |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik heb wel een smsje gestuurd naar Serious Request naar dat glazen huis in Breda Wel 2 maar allebei zijn ze helaas niet op tv gekomen Zou wel lachen zijn geweest |
|
linctus Oudgediende
|
Ik ga over een paar uurtjes in het callcenter zitten dus dan verwacht ik wel van iedereen flinke donaties voor liedjes |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
We hebben al 337 euro bij elkaar! |
|
linctus Oudgediende
|
Dat moet meer kunnen worden. Dus iedereen blijf aanmelden en zorg dat iedereen zich aanmeldt. Het is voor een goed doel. |
|
Marike Erelid
WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
we hebben al €342 bij elkaar bedenk me opeens iets mss drukken er wel een paar mensjes niet op de knop om voogeltje niet blut te maken het is voor het goede doel mensjes |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Marike: tja, wie medelijden heeft met Voogeltje, kan naar de bowling komen en dan wordt daar wel een collecte gehouden. Alleen zijn voor Voogel de kosten van die aanmelding vervolgens hoger dan die euro voor Serious Request. |
|
linctus Oudgediende
|
346 euro tot nu toe |
|
es-de-fles Erelid
WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
352 euries maar het moet meer worden! |
|
Vamos Senior lid WMRindex: 407 OTindex: 7 Wnplts: Purmerend T |
Boem... aangemeld (en geregistreerd daarvoor hehehe)
Je moet btw op die serious request-pagina even aangeven dat je ingelogged moet zijn om 'mee te doen' en niet dat je je moet aanmelden (ik dacht nl dat je je voor WMR moest aanmelden om mee te doen) |
|
ledi Oudgediende
@Vamos: je moet inderdaad lid zijn van WMR om je naam op de lijst hier te kunnen zetten. |
|
Vamos Senior lid WMRindex: 407 OTindex: 7 Wnplts: Purmerend T |
@lediJa, maar dat staat dus niet op die SR-pagina... Daar staat Quote: WMR doet mee aan deze actie, voor elk lid dat zich via deze pagina aanmeldt Hierdoor lijkt het net dat je je moet aanmelden voor WMR en dat je dan automatisch meedoet.. Maar goed, de meeste zullen het wel doorhebben denk ik.. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Waarmaarraar is soms wat vaag Vamos, welkom |
|
strieplol Junior lid WMRindex: 2 OTindex: 4
|
ik heb ook al 20 euro gedoneert en aangemeld |
|
linctus Oudgediende
|
Ik ben net thuis van een shift van 12 uur gehad in het callcenter en ik ga nu eindelijk slapen na 32 uur wakker te zijn er daarvan 20 gewerkt de hebben
|
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
ledi Oudgediende
Yep Linctus: een prima prestatie! Petje af |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Op naar die 400 |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Is wel te hopen dat niet teveel leden een extra account hiervoor hebben aangemaakt |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
ik mag toch hopen van niet Zou nogal triest zijn |
|