Doe mee aan 3FM - Serious Request |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Dat kon nog wel eens vechten worden Welk nummer moet dat worden? |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
In ieder geval niet: Fake blood - Mars |
|
nietmeer
|
goeie actie WMR |
|
Voogeltje Administrator
Fake blood heeft nog wel meer nummers gelukkig! |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ga wel langs de grote markt het liedje aanvragen |
|
Sushi Oudgediende
WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Ik zou vet graag naar Breda gaan! Maar ik kan niet |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik heb een idee: iedereen zegt de nummer die hij of zij wilt, dan kiezen jullie uit een 10tal nummers en dan wordt er gestemd of duurt dat te lang? Ik wil iig Muse - Map Of The Problematique |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@Luna-Is er geen WMR-lied? Kan je dat aanvragen |
|
Luna Moderator
Die hebben we niet. |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Gio, maar als je inspiratie hebt...... |
|
Giovanni Oudgediende
|
Helaas Speedy, die inspiratie heb ik niet |
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
@Andreesieik dnek dat de muzieksmaken nogal uiteenlopen onder WMR-leden krijg je alleen geharrewar van |
|
Voogeltje Administrator
Net even onze actie gemeld bij 3FM, misschien dat we nog op de radio komen (niet eerder vermeld omdat ik dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen, maximum voor ons is 1000 euro...) edit: maximum lager gemaakt want het lijkt er op dat we het maximum ook echt gaan halen in dit tempo! |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@lb: dat wel, maar hoe krijgen we anders een lied? |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Komen natuurlijk héél veel nummers in aanmerking, en ik ben al een dagje ouder maar ik vindt nog steeds dat We all stand together het hele WMR idee aardig weergeeft |
|
Giovanni Oudgediende
|
Voogeltje-€1000 als dat gehaald wordt, is een fantastisch bedrag toch? @Relpa-Of All you need is love van Roger Glover Edit Voogeltje: maximum lager gemaakt want het lijkt er op dat we het maximum ook echt gaan halen in dit tempo! |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
@Relpa, ik wilde ook juist dat nummer opperen, omdat het inderdaad duidelijk maakt waar WMR voor staat, één groep! Dusse, ik stem daar ook voor |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Regie, met alle 'akkefietjes' die je in élke familie tegen komt Gio, Roger Glover bezingt gewoon een éérste levensbehoefte, het gaat erom wát je met dat leven doet toch ? |
|
Giovanni Oudgediende
|
Relpa zonder liefde in je hart geef je ook niets om andere mensen. Dat bedoelde ik dus €66 pas. Kom op mensen meldt je aan. NU! |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
klik hierals je live wil meeluisteren op radio 3FM. |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
ik vind we all stand together idd een mooi iets voor WMR weet niet waar je kunt stemmen maar ik ben voor dat lied |
|
Marike Erelid
WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
@Judy, kijk links bovenin je scherm het is rood |
|
Errie22 Senior lid WMRindex: 296 OTindex: 178 Wnplts: Nederland
|
Quote Voogeltje: (niet eerder vermeld omdat ik dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen, maximum voor ons is 1000 euro...)
edit: maximum lager gemaakt want het lijkt er op dat we het maximum ook echt gaan halen in dit tempo! Eerst geen maximum, toen 2500 en nu 1000 Maargoed, het is natuurlijk een hele goede actie! Wij hebben zelf ook al wat geld gedoneerd. |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
@Marike: dat wist ik ook al wel maar ik bedoel het liedje wat apart dat het maximum verandert |
|
Luna Moderator
Ook al is het verandert, maximum halen lijkt me moeilijk. of er moeten zich echt 1000 leden echt opgeven |
|