Bowling nummer 10: 2 mei |
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote pietjevlip:
Moet er wel een kerel komen, geen gevulde koek
Hoewel, als die kerel een gevulde koek meeneemt zou natuurlijk geen kwaad kunnen. Over wie heb je het nou, Cootje of mij? |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Kerel = Cootje Gevulde koek = jij |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Vailan, als je met iemand kan meereizen in de trein wie een kortingskaart heeft scheelt t je 40% Dan moet er iemand eerst toevallig hetzelfde traject nemen Ik denk dat ik eerst naar Zwolle moet, en dan naar Utrecht. Nou ja, als het niet kan, dan maakt het niet uit maar het is natuurlijk wel handig |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
je kan ook een enkeltje mét korting nemen een een enkeltje zonder terug ? is dat nog winstgevend? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Nee, want dat retourtje scheelt meer dan 1 keer de korting op een enkeltje |
|
BadVibes Erelid
WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
of je zoekt iemand met auto... |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Dan ben je helemáál afhankelijk van een ander voor je vervoer... zeker niet handig Bij dit soort bijeenkomsten is het van belang dat je in geval van nood áltijd op eigen kracht/budget/vervoersbewijs weg kan en thuis kunt komen... Er gebeurt nooit iets schokkends, maar als het gebeurt moet je daar klaar voor zijn. |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Quote pietjevlip: Nee, want dat retourtje scheelt meer dan 1 keer de korting op een enkeltje dan toch maar het kruidvatkaartje? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Kan, maar scheelt in mijn geval een paar kwartjes en het nadeel dat ik ze vantevoren moet kopen. Als ik onverhoopt niet kan blijf ik met verlopende* kaartjes zitten, als ik een kaartje gewoon op het station koop als ik instap ben ik een paar kwartjes duurder uit maar de zekerheid dat ik het gebruik Aan de andere kant, geld zat hier voor dit soort uitgaven... dank aan mijn niet-uitgaanderigheid, het singlesbestaan en de belastingbetaler |
|
nietmeer
|
Zoals PV zegt ik ga liever in mijn eentje, ik wil niet van iemand afhankelijk zijn, want inderdaad, straks gebeurt er iets en kan ik dus niet weg Nee, dat moet niet gebeuren. Ik ga gewoon alleen met de trein, op eigen kosten ik heb dat eerder gedaan, dus nu kan ik het gewoon weer |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Ik kom ook denk ik. Moet de datum nog even controleren met mijn agenda... |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
|
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik vind dat Niemand (= Tim-kun) ook moet komen maar ik denk niet dat dat lukt? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik mis Tim wel, normaal reist hij mee met mij en Tim is cool |
|
BadVibes Erelid
waarom niet Andreesie? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik mis nog iemand op de lijst... wie wil er even helpen slepen? |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@bv: kijk eens naar zijn woonplaats.. |
|
BadVibes Erelid
ach, de een komt van wat verder en de ander van wat minder ver... |
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Na een lange tijd, ben ik er weer. Wees verheugd zou ik zo zeggen. |
|
linctus Oudgediende
WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Bijna bowling |
|
nietmeer
|
@linctus? Bijna ? Nog wel een maand + nog wat dagen |
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Ach ja, wat voor de één bijna is, is voor de ander nog ver weg. |
|
linctus Oudgediende
WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
@ surinamer Het is bijna bowling Ik kijk er alweer naar uit |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
ook zo geniaal dat op de pagina gelinkt wordt naar het topic van beuwl nr 9 ik ben er niet, moet al vrij hebben die week en heb geen verlofuren beschikbaar... |
|
nietmeer
|
Om hoe laat wordt men dan op het station verwacht? Want om half 2 'moeten' we, zo heb ik begrepen, bij het bowlingcentrum zijn |
|