Storings meldingen |
frank1993NL Senior lid WMRindex: 244 OTindex: 432 Wnplts: Boskoop S |
i dont know |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Kpuc: @Loempia, haal de spaties weg bij de img code. En nog iets net daaronder, moet niet moeilijk zijn;) dat is het probleem niet dat hoord daar als voorbeeld van de url code;) het probeem is dat ik geen overzicht meer heb omdat het een wirwar van codes, spaties, pagina's, =[]/ enz. |
|
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
Jawel, geen limiet is wel degelijk mogelijk, en volgens mijn phpmyadmin klopt dat ook, als de instelling op 0 staat is het namelijk onbeperkt.. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Andries Louw: Jawel, geen limiet is wel degelijk mogelijk, en volgens mijn phpmyadmin klopt dat ook, als de instelling op 0 staat is het namelijk onbeperkt.. De hosting bepaald hoeveel wij tegelijk kunnen hebben, wij kunnen dat niet zelf instellen. Als de database zoveel verbindingen heeft dat hij het niet meer aankan krijg je dezelfde error of een timeout, dus onbeperkt bestaat alleen in theorie |
|
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
Ok, ik bedoelde inderdaad onbeperkt in theorie.. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
En jawel, ook vandaag had de server 4 minuten problemen. Ze zijn weer aan het onderzoeken hoe dit mogelijk is. Binnenkort gaan we waarschijnlijk toch echt verhuizen naar een andere server waar we met minder sites tegelijk op de server zitten want dit schiet niet op.
(helaas is dat ook weer onwijs duur dus wil ik zo lang mogelijk proberen op de server te blijven) |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
@ voogeltje, neem je de tijd. We mogen blij zijn dat de site het uberhaupt doet. |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
En zo was hij net weer plat... |
|
Voogeltje Administrator
En ook vandaag hebben we weer een probleempje gehad. De site lag er uit van 20:45 tm 20:55... |
|
Rob! Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 6 Wnplts: Kattuk
|
tot nu toe heb ik zelden problemen met de bereikbaarheid van WMR.. sneheid is ook altijd netjes.. toppie! ik kan genoeg bekende sites noemen waar dat niet het geval is Waar ben je van plan naar toe te verhuizen? Een eigen servertje in serverpark bij amsterdam, of heb je dat al? Het lijkt mij wel dat deze site flink wat traffic heeft.. |
|
Voogeltje Administrator
Hee Rob!, wmr heeft op dit moment nog geen eigen server maar het lijkt er wel op dat we er aan moeten gaan beginnen. |
|
Be@stie Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
ik hoop dat het spaarvarken goed is gevuld want dat is een dure hobby |
|
Nina Senior lid WMRindex: 521 OTindex: 3 Wnplts: Amstelveen
|
inderdaad |
|
Elensar Senior lid WMRindex: 121 OTindex: 109
|
HEt lijkt ook wel of hier iedere minuut een nieuw lid bij komt.. |
|
Voogeltje Administrator
Die database blijft een beperkende factor. .. |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
ik merkte het:evil: |
|
Voogeltje Administrator
Sorry Loempia! Het had wrsch te maken met twee acties om de site snel te houden die tegelijk werden uitgevoerd. |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
wmr lag er net weer ong. 5 minuten uit, of was dat alleen bij mij? |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Jaah alweerdood! Alweer |
|
baggerlip Senior lid WMRindex: 394 OTindex: 199 Wnplts: Rozenburg S |
het word wel heel erg populair he |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Volgens de teller wordt het vandaag de drukste dag ooit op wmr volgens mij! |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
ja, ik zag dit vanmiddag, t zijn er volgens mij wel eens meer geweest maar toch... |
|
|
|
alweerdood winnaar PW 06
|
met snippy, zoek ff bij google op snippy, meteen de eerste link moet je hebben |
|
thanx |
|