Storings meldingen |
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Als je een eigen server wil, zul je die ook ergens moeten plaatsen. Of voor bandbreedte zorgen. |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.305
|
WMR was daarnet zo'n 5 minuten onbereikbaar. Ik heb geen flauw idee waarom, maar we draaien weer. |
|
frank1993NL Senior lid WMRindex: 244 OTindex: 432 Wnplts: Boskoop S |
Quote Sjaak: WMR was daarnet zo'n 5 minuten onbereikbaar. Ik heb geen flauw idee waarom, maar we draaien weer. , server ffies offline. kan gebeuren... |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Website was even dood, er stonden geen berichten en het forum was een beetje leeg, en er stond een tekst bovenaan de website:Warning: mysql_connect(): User wmr has already more than 'max_user_connections' active connections in /var/www/html/mysql.php on line 3 Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /var/www/html/mysql.php on line 4 Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/html/mysql.php:3) in /var/www/html/index.php on line 19 |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik merkte het, sorry maar we kunnen er helaas nog niets aan doen |
|
|
Oke, het geeft niet Ik dacht ik drop die foutmelding wel even hier, kan de webmaster er misschien wat mee |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dat is lief van je |
|
|
Tja ik ben nou eenmaal lief Maarja voor wat hoort wat |
|
apie winnaar PW 06
WMRindex: 445 OTindex: 682 S |
ik kreeg een storing, de bovenkant van de pagina was zo:
Warning: mysql_connect(): User wmr has already more than 'max_user_connections' active connections in /var/www/html/mysql.php on line 3
Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /var/www/html/mysql.php on line 4
Warning: mysql_query(): Access denied for user 'wmr'@'localhost' (using password: NO) in /var/www/html/backend/topcache.php on line 6
Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /var/www/html/backend/topcache.php on line 6
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/html/backend/topcache.php on line 7
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/html/backend/topcache.php on line 8 WaarMaarRaar.nl de opmerkelijkste krant van Nederland Waar Maar Raar jaargang : 5 - datum laatste artikel : -- - aantal artikelen : |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
B-boy, ik wilde het hier ook neerzetten, maar ik heb precies hetzelfde... |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@b-boy het staat er nog steeds |
|
apie winnaar PW 06
WMRindex: 445 OTindex: 682 S |
ik zie het al, weer te veel verbindingen |
|
nietmeer
|
Tis weer voorbij gelukkig, Voogel is gemaild, dit duurde echt te lang. |
|
nietmeer
|
dat wou ik ook posten ;-), ik heb die foutmelding wel vaker... |
|
nietmeer
|
ow ik post het en het is gelijk weg lekker toevallig .. ;-) |
|
remy Senior lid
WMRindex: 308 OTindex: 373 S |
ojee, 10 minuten storing de rest deed het allemaal prima, was alleen iets meer scrollwerk. we overbelasten wmr keer op keer laten we minder onnodig verversen etc. |
|
remy Senior lid
WMRindex: 308 OTindex: 373 S |
uhmmmm... als ik in het forum iets wil qouten van een pagina (niet de laatste) geeft hij steeds een foutmelding (nouja hij doet niets en er staat linksonder in mijn browser 'fout op pagina')
kan iemand die teveel tijd heeft er naar kijken? (geen spoed) |
|
|
Helaas, de website deed het weer even niet. Foutmeldingetje: Warning: mysql_connect(): User wmr has already more than 'max_user_connections' active connections in /var/www/html/mysql.php on line 3 Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /var/www/html/mysql.php on line 4 Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /var/www/html/mysql.php:3) in /var/www/html/index.php on line 19 Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/html/mysql.php:3) in /var/www/html/index.php on line 19 |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
hij lag er net weer n minuut uit |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Ik ben er bijna voor 100 % achter wat het probleem is geweest. De zoekbox links in het menu! Wanneer je op iets zoekt wordt de complete database voor iets meer dan 15 seconden (of langer) gelockt waardoor andere query's niet meer worden uitgevoerd totdat alles weer is geunlocked. Dus heb ik de zoekfunctie nu tijdenlijk offline gehaald. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Zie bericht hier boven voor info |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Storing van zeker enkele minuten op het moment ,Voogeltje |
|
nietmeer
|
Nu nog hier... |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
ik heb nog steed dat ''Warning: mysql_connect(): User wmr has already more than 'max_user_connections' active connections in /var/www/html/mysql.php on line 3'' enz enz enz. boven me |
|
Tim-kun Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
same here, bijna een halfuurtje al |
|