Blog en privacy |
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
en ik mocht hier nog niet eens 3 posts offtopic ze zeggen dat een goed voorbeeld een goed begin is |
|
nietmeer
|
Zeg ga het cafe volspammen! Anders steek ik de boel hier in de hens heur! |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Een originele; Offtopic: Sjatter, begin je nou weer over die dames???? |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Comment Voogeltje: En nu weer ontopic |
|
RonHunter Oud Moderator
@Giovanni: Thee heeft hier nog niet gereageerd, hoe verzintie het |
|
nietmeer
|
Quote Giovanni: Comment Voogeltje: En nu weer ontopic jij bent Voogeltje niet |
|
Giovanni Oudgediende
|
Welke thee? |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Vul ik op pagina 4 m.b.v. de Edit-knop aan: dat damesvoetbal voor de zaterdagavond een prima tijdverdrijf is ...... is dat nergens terug te vinden omdat WMR zo nodig van pagina moest verwisselen. Gemeen !!!!!!!!!!!! -------------- Via de Editknop kan ik ook nog eventjes doorgaan met spammen. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Jersan hoe weet jij dat? Hee gauw de kleur veranderen hè |
|
RonHunter Oud Moderator
Gniffel Edit Enkie: Zucht |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Mooie optie Voogel! |
|
nietmeer
|
Het is wel irritant, zie je een blog, denk je hee leuk, lezen! en dan krijg je die melding |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Mikke, je hebt wel een beetje gelijk maar dit is wel de meest handige oplossing. Ik zal kijken of ik nog een slotje ofzo bij de blogs die gesloten zijn voor niet vrienden kan zetten zodat je het direct ziet... |
|
nietmeer
|
Dat zou idd handig zijn, dan is het niet zo'n teleurstelling |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Misschien wel handig om dan te zetten Vraag om vriendschap of zo iets, zodat het niet echt een afwijzing is? |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Kristel: Een goeie suggestie, maar ik moet opeens denken aan een radioprogramma van vroeger "U vraagt en wij draaien". Voogeltje hoeft zich de komende dagen niet te vervelen. |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
nog een voorstel voor deze functie: zou je ook een "ignore" list kunnen maken? specifieke personen waar je je blog voor wilt afschermen? als je bijvoorbeeld wilt dat bepaalde personen je blog niet zien dan kan dat op die manier... dan hoef je niet de rest van WMr als vriend toe te voegen om die ene uit te sluiten . P.S. gave functie! . |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@David; ga je dan niet creëren dat er over mensen gepraat gaat worden? Want als jij mij uitsluit van jou blog, per se omdat ik het ben, is de kans er ook dat je het gewoon over mij gaat hebben met de rest die wel jouw blog kunnen lezen.. |
|
Theetje Oudgediende
Moet de FAQ ook niet aangepast worden? |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Spreekt toch voor zich lijkt me, in de FAQ staat ook geen info over andere dingen die je in je profiel kunt wijzigen |
|
Theetje Oudgediende
Wel hoor Enkie.. Staat oa dat je je Blog info kan wijzigen in je profiel.. Dus daarom mijn vraag.. |
|
Enkie Oudgediende
|
Ja, dat is logisch, informatie over het maken van de blog zelf moet even aangegeven worden, dat is een groot iets op WMR. Extra's kom je vanzelf tegen in je profiel. Van mij mag het erbij, maar ik vind het niet logisch of nodig |
|
Theetje Oudgediende
Nee, maar dat vind jij bij alles wat ik voorstel.. Dus ik zal wel niets meer voorstellen als jij online bent.. Laat maar zitten en verwijder me berichten maar.. |
|
Enkie Oudgediende
|
Was niet mn bedoeling om je depri te maken, ik reageer gewoon en dat mag je negeren zoveel je wilt |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
O Theetje, ik zie jullie hier babbelen, ik snap er niets van dus moet alles uitzoeken, ms mogelijk om voor mij, kleuter op gebied van pc, dingen eenvoudig neertezetten... |
|