Blog en privacy |
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Da's mooi dat dat kan heb het ook maar meteen op alleen leden gezet |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Misschien ben ik maf maar ik zit enorm te twijfelen tussen 'iedereen' en 'alleen leden' Beiden hebben voor en nadelen *Snap héél goed dat't voor sommigen een uitkomst is dus WMR evolueert vrolijk verder* |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Relpa: omdat ik me verbeeld niet gemakkelijk getraceerd te kunnen worden, verander ik niks. Bovendien vertel ik volgens mij ook geen dingen die geheim zijn. Ik dacht Relpa dat voor jou ongeveer hetzelfde gold. Bovendien kun je later alsnog overschakelen op "alleen leden" . |
|
gothic Erelid
|
Hihi..mn zusje was net boos omdat ze nu mn blogs niet meer kan lezen nu het op alleen leden staat |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dus die wordt ook lid |
|
gothic Erelid
|
nee ze vond het onzin om alleen maar lid te wordne om mn blogs te kunnen lezen |
|
Kpuc Oudgediende
Grinzz, das dus toch ook een rem, en een groen licht |
|
nietmeer
|
voogeltje, het is geweldig maar weet je ook hoe lang het nog duurt voordat de catches ofzo weg zijn bij google? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Toch fijn dat er een oplossing Gelukkig hoef ik geen vriendjes toe te voegen omdat ik altijd toegang heb |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@Luna: Wij hebben een heleboel vriendjes. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Luna: Toch fijn dat er een oplossing Gelukkig hoef ik geen vriendjes toe te voegen omdat ik altijd toegang heb en jouw blog blijft voor iedereen zichtbaar? anders moet je wel vriendjes toevoegen hoor |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@botterzeiler: Durf ik niet te zeggen... |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Jawel, gewoon voor iedereen Ik vind het leuk dat iedereen mijn blogjes kan en wil lezen |
|
deeese Erelid
WMRindex: 2.776 OTindex: 1.242
|
die van mij staan op enkel leden komt het ook niet meer in google terecht (hopelijk straks een uitesten) |
|
Kpuc Oudgediende
Den Villa is, en blijft los |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Grinzz mijn blog-kotje ook brat *boink* *Heeft ong een kwartiertje op 'leden' gestaan maar op één of andere manier 'voelde' dat niet goed* edit: @stora/Gothic, dat dacht ik dus ook ongeveer en zoals ledi een x-tal posts terug al zei blog ik niks dat privé moet blijven Daarom dus open voor iedereen *Komt nog bij dat ik ooit ook wel 'blog-posts doorstuurde naar familie (bv als die toevallig op'n foto stonden) en zou jammer zijn als dát geen zin meer had* |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Alleen voor vrienden, ok, dat zal voor sommige wel werken. Maar , als je de blogs van iemand niet meer kan lezen, dan kan je je dus ook niet voor iemand gaan intresseren.Want je komt niets te weten van diegene. Dus dan zal je ook minder of geen vrienden er meer bij gaan krijgen. Of zie ik dat verkeerd |
|
gothic Erelid
|
@stora, dat lijkt mij dus ook. Vooral als je weinig vrienden in je lijst hebt staan, zullen er weinig mensen overblijven die interesse tonen in je. Daar wordt je vriendenlijst ook niet groter van denk ik |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
in mijn geval kent iedereen hier me toch al en is het een perfecte uitkomst het ligt er maar net aan wat je wil |
|
nietmeer
|
@stora: Dat is dan de keuze die die persoon maakt toch? Mensen die wel willen afschermen maar ook in contact willen komen met anderen zullen dan actiever moeten zijn op het forum |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Ik vind de optie die lentebriesje geeft wel een goede. Dat je bij ieder blog aanvinkt voor wie die mag lezen. |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@stora: Als je dat wil kun je nog altijd persoonlijk mailen |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
|
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |