WMR bowling 11 24 oktober 2009 |
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ja, iedereen kijkt met spanning uit naar de pix. Maar wat ook wel eens geschreven mag worden dat de modjes (al dan niet bowlend), er voor gezorgd hebben dat WMR de hele dag vlekkeloos gedraaid heeft en elk uur een nieuw artikel te lezen was voor de thuisblijvers. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Mooi gezegd ledi en alle hulde ook voor d'n Grote Voogel die het festijn toch maar weer mogelijk gemaakt heeft |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
|
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ik vond het echt jammer dat ik er niet was... Volgende keer kom ik!!! |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik heb maar 8 foto's gemaakt klik |
|
nietmeer
|
En ik sta op 2 ervan Op 1 heel verkeerd |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Suri, ik kan niet zien wat er mis aan was Effe uitleggen? |
|
Stefsel Oudgediende
WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
*wacht geduldig op bowlingscores* |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik wil de foto's van Arya |
|
Sushi Oudgediende
WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Quote de_Surinamer: En ik sta op 2 ervan Op 1 heel verkeerd Nee, alsof ik zo lekker kijk wou je zeggen? |
|
nietmeer
|
De volgende keer neem ik een fatsoenlijk fototoestel mee , die blauwe van gisteren kan alleen dichtbij goede foto's maken |
|
Akroma Senior lid WMRindex: 41 OTindex: 524 Wnplts: Rotterdam
|
Ik moet zeggen dat ook ik het heel gezellig vond, alleen iets te weinig verschillende mensen gesproken volgens mij IIG ben ik er volgende keer zeker bij, en hopelijk kom ik een foto tegen waar ik een beetje goed opsta |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Opvallend: velen die elkaar al jaren kennen. Vaste groep dus. En geen wrevel. Hoe zeer ook tegenstanders op het forum of WMR, hier gewoon gezellig bezig. Perfekt en voor herhaling vatbaar.
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Invisible: Ik was ontzettend benieuwd naar jouw ervaring van gisteren, omdat je het op wmr vanwege je standpunten vaak vrij zwaar te verduren hebt. Leuk dat ook jij het positief hebt ervaren |
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Invisible, volgende keer ga ik de uitdaging aan om jou te verslaan. Jij bent DE te kloppen persoon, gezien je score. |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik heb n hoop foto's. (geloof ik ) Alleen die heb ik nog thuis zal ze morgen wel uploaden op mijnalbum ofzo |
|
Invisible Oudgediende
|
@Bogarde: Tja . . . . Ik bowl praktisch nooit (dit was denk ik de tweede keer in een jaar of 5) dus een onverwacht resultaat. Maar het heeft wel als voordeel dat het de volgende keer alleen maar kan tegenvallen Ben ik tenminste van die onzekerheid af @pietjevlip: natuurlijk had ook ik van te voren bedenkingen. Maar die waren geheel onterecht. En aan allen die ook bedenkingen hebben: gewoon gaan de volgende keer! Ik zal zeker gaan als ik niet toevallig op diezelfde dag elders moet zijn. |
|
nietmeer
|
@Invisible: Wij moeten geloof ik wel op één baan de volgende keer, kan ik je beter in de gaten houden |
|
Invisible Oudgediende
|
Ik stijg blijkbaar in de populariteits polls . . . . Of is dat maar een droom en is de harde werkelijkheid dat men enkel in de startblokken staat om mij alle hoeken van de baan te laten zien?
Staan die scores al ergens op WMR overigens? |
|
Jovi-Mama Oudgediende
WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Bij [MED] staat ook een topic met scores... |
|
nietmeer
|
@Invisible: kan het natuurlijk niet op me laten zitten dat ik een derde plaats heb Dus ik wil je kunnen afleiden om mijn scores te verbeteren |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Oei, afleiden... daar is Cootje vrij goed in Ze stuurt gewoon Turbo op je af |
|
Seppz Erelid
WMRindex: 606 OTindex: 976 S |
@Cootje68: En jullie stonden nu al naast elkaar op de baan... |
|
Akroma Senior lid WMRindex: 41 OTindex: 524 Wnplts: Rotterdam
|