WMR bowling 11 24 oktober 2009 |
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ik weet niet wat ik erger vindt eigenlijk Al de goeie vrienden weerszien of de kans om nader kennis te maken met mensen met 'andere ideëen' mislopen * 'Time will tell' as long as the 'participants' HAVE FUN !!! * |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
|
|
Stefsel Oudgediende
WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
*is nieuwsgierig* |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
dat mag q1 |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Ik mag morgen om 6 uur al opstaan |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ik wens iedereen die morgen naar de bowling gaat alvast een heel gezellige tijd toe en veel succes met het ballenwerpen. |
|
nietmeer
|
ik sluit me helemaal bij ledi aan. Wij horen en zien het wel, overmorgen. |
|
Relpa Oudgediende
|
|
Stefsel Oudgediende
WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
ik denk dat Delenn wel een camera meeneemt |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Relpa, ik neem mijn camera mee Dus ik zal alles wel vastleggen |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote ledi: Ik wens iedereen die morgen naar de bowling gaat alvast een heel gezellige tijd toe en veel succes met het ballenwerpen. Same for me! Helaas kan ik er niet bij zijn, mijn excuses, maar ik krijg geen vrij van mijn baas, omdat ik bij moet springen in een zooitje workshops, aangezien ik redelijk stressbestendig ben... Ik ben helaas volgens mijn baas hard nodig, en kom dus helaas niet. Als er nog mensen zijn die misschien zin hebben om wat te komen eten op Gouda, dan kan ik dat waarschijnlijk wél regelen In dat geval, effe een mailtje? |
|
Relpa Oudgediende
|
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
|
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Ik ga nog nachtje slapen of ik wel kom morgen. Er moeten redelijk wat mensen ( lees meiden ) van 18 jaar en ouder komen. |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Dat ben ik zeker weten |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
|
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Bogarde: Ik ga nog nachtje slapen of ik wel kom morgen. Er moeten redelijk wat mensen ( lees meiden ) van 18 jaar en ouder komen. Helaas, ik kom niet! Volgens mij krijg ik nog steeds 'n foto van jou in een string |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Bogarde: Ik ga nog nachtje slapen of ik wel kom morgen. Er moeten redelijk wat mensen ( lees meiden ) van 18 jaar en ouder komen. Helaas, ik kom niet! Volgens mij krijg ik nog steeds 'n foto van jou in een string Wuut!? Ik heb maar 1 keer geklikt |
|
Bogarde Erelid
DreamerTje, een foto met een string? Wat bazel jij? Wuut, ik ben er van overtuigd dat je 1 keer hebt geklikt. DreamerTje, waarom niet? Je moet komen. |
|
DreamerTje Oudgediende
Hahahaha! Doe maar niet alsof je het vergeten bent Ik heb je ooit eens gezegd dat ik je altijd achterna zou gaan Ik kan niet komen. Ik heb al 'n andere date gepland! |
|
Bogarde Erelid
DreamerTje, maar waar heb je het over?
Over die date: haha, waarom geloof ik je niet? |
|
DreamerTje Oudgediende
Don't you remember?! Bad, very bad Ik ga naar Bernie toe, die zit hier ook op WMR Berniew/Dionos.. Snap je. Dat is wel een super goeie vriend van mij die ik al heel lang niet heb gesproken. Helaas kon hij niet vorige week, anders was ik er bij geweest |
|
Bogarde Erelid
Hehe DreamerTje, ik herinner me vaag iets. DreamerTje, ik snap je zo goed. Goede vrienden zijn schaars, dus ja, zo begrijpelijk. |
|
DreamerTje Oudgediende
Ja. Nja, we hadden eerst vorige week afgesproken, maar toen kon hij terloops niet meer Dus hebben we het verzet naar deze week |
|
Bogarde Erelid
Samenloop van omstandigheden dus. Volgende keer ben je er gewoon weer bij. Heel veel succes bij je vriend. ( of een goede vriend ) |
|