WMR bowling 11 24 oktober 2009 |
Stefsel Oudgediende
WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
De trein gaat om 11.33 en 11.47 en dan doe je er 40 minuten over. De bus gaat om 59 en 8 over, dus die van 59 en 33 ga ik misschien net niet halen Dus dan maar die van 8 over en 11.47 Dan zijn we er rond 12.27 |
|
nietmeer
|
Van Utrecht CS welke bus moet je dan nemen? |
|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
suri, we gaan met zn allen er is altijd wel iemand die weet welke we moeten hebben |
|
Stefsel Oudgediende
|
uuuuuuuh bus ... Ik wist het ooit, maar nu als ik hem zie weet ik het wel |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote de_Surinamer: Van Utrecht CS welke bus moet je dan nemen? Even terugbladeren naar de post van Kpuc, lijn 11, trap af naar de stadsbussen en dan de grote nieuwe bus links |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Suri, even terug staat er zelfs nog een wandelroute nadat je uit lijn elf bij het Oorsprongpark bent uitgestapt. Maar, ik denk dat dat niet echt nodig is, er komen zat luitjes en als je gewoon een beetje onder dat grote blauwe bord met treinen gaat staan, kan niet meer missen |
|
Arya Oudgediende
|
Muad: Gewoon de 4, 11, 53, (nog een reeks vijftigers), of de 77, dan komt het vanzelf goed Uitstappen op oorsprongpark iig |
|
Stefsel Oudgediende
|
Ik wist ook welke trap en welke kant de bus stopt, dus zoals ik al zei: Als ik hem zie dan weet ik het Nu weet ik lijn 11, maar of ik het morgen nog weet |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Hoeveel komen er en passen die er allemaal wel in? |
|
Kpuc Oudgediende
Gio, tuurlijk wel |
|
nietmeer
|
Ok, nu snap ik er niks meer van Spreken we/jullie nu af op het CS om een bepaalde tijd? |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
In een bus met 2 tussenstukken... genoeg plek denk ik zo |
|
Stefsel Oudgediende
|
Ja iedereen ziet elkaar onder het grote bord Ja lijn 2 op utrecht CS heeft ook 2 tussenstukken. Als je ernaar kijkt denk je echt van: Oke gaat dit ooit werken |
|
LuckyMe Erelid
WMRindex: 86 OTindex: 1.897
|
@SteffieKooij: het bord boerenkool? |
|
nietmeer
|
Hoelaat? |
|
Arya Oudgediende
|
@de_Surinamer: een uur onder het grote bord ( en bij het lelijke beeld ervoor ) meeste mensen komen al wat eerder dna dat om op tijd te zijn en al wat te knuffelen |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
9292 OV geeft aan dat we met lijn 4 moeten gaan Het was toch 12:45 vertrek UCS naar de bussen? |
|
Kpuc Oudgediende
Je hebt zeker tien minuten nodig om vanaf t Oorsprongpark op de bowl te komen, de rest is uit te rekenen |
|
Stefsel Oudgediende
|
Tussen 12 en 1 verzamelen de mensen zich en dan daarna gaan we richting de bus en het hotel @rogerrabbit, misschien verkopen ze onder het bord wel wat wat je lekker vind |
|
nietmeer
|
** Belangrijke Mededeling **
Prorail werkt heel het weekend tussen Den Bosch en Utrecht aan het spoor, iedereen moet omreizen via Nijmegen/Rotterdam als je over den bosch wou reizen
|
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote Banaal: ** Belangrijke Mededeling **
Prorail werkt heel het weekend tussen Den Bosch en Utrecht aan het spoor, iedereen moet omreizen via Nijmegen/Rotterdam als je over den bosch wou reizen
Zelfde voor rondom Deventer, maar dat had ik al gezegd |
|
nietmeer
|
@Little Queen: extra waarschuwing kan geen kwaad |
|
nietmeer
|
En welk bord bij welk beeld moeten we hebben? |
|
LuckyMe Erelid
WMRindex: 86 OTindex: 1.897