WMR in de Veronica Magazine |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
klik (Sorry voor de slechte kwaliteit, gemaakt met me Nokia 6600. Je kan 'm vinden op pagina 135 (NetNews) |
|
frank1993NL Senior lid WMRindex: 244 OTindex: 432 Wnplts: Boskoop S |
, seker cool |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Hah en is dat de eerste keer dat er reclame voor wmr wordt gemaakt? |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Coohool zeg, gaat goed met WMR... Al hoop ik niet dat WMR echt veranderd doordat er steeds meer mensen komen. |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
SUPER!! Als het dadelijk maar niet zo druk word dat ik elke x van de server word afgegooid... |
|
Pluppel Oudgediende
Tja ik kreeg vandaag 2 opmerkingen over het t-shirt, of je het gelooft of niet... . Er zijn dus mensen die van de site afweten;) |
|
|
@PluppelWat zeiden ze dan ik ben benieuwd |
|
Pluppel Oudgediende
@ Tukka, 1: Ben je een wandelende reclamezuil? 2: Is dat die site met dat rare nieuws? |
|
|
Hah geinig, als ik het t shirt bij de volgende wedstrijd (ikhoop dat ie er komt) ook niet win, koop ik er een , k ben benieuwd wat ik voor reacties er komen dan... |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Dit is niet de eerste keer. We hebben ook al eens in de PCM gestaan volgens mij... @Anacho weet jij dat nog? |
|
Het klinkt raar (raar maar waar), maar ik vindt het jammer. Straks wort wmr net zoals fok.nl en is het hier niet gezellig meer en ken je niemand meer. Niks gezellig maar gewoon een massale mediagigant :cry: |
|
nietmeer
|
@Frank. Komt wel goed jonkie, we zullen er alles aan doen om het zo te houden. Hoe?? Dat is een goeie vraag maar daar komen we vast wel uit |
|
Dank je papa Edit Kpuc: Ouwe voogelaar |
|
esmee Actief lid WMRindex: 98 OTindex: 39 Wnplts: Huizen
|
Hoeveel leden heeft WMR dan eigenlijk? |
|
Veels te veel... Alleen zijn er niet veel vaak online. Eigenlijk zou je iedereen na een maand niks doen moeten verwijderen en een heractivatiemail sturen. Of je moet hem op vakantiemodes hebben... maar ja, ffies ontopic: Ontopic: Wel raar dat je geen tieten hebt gezien, het blijft veronica Offtopic: Cool een ontopic tool Ontopic: lol, dit is echt een insinker. Wat is het, ontopic of offtopic |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Je bent offtopic ontopic aan 't posten |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Ik heb het ook gezien, en hiervind je de webversie van Veronica Magazine. ER staat helaas geen plaatje bij. (tweede tussenkop) |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Leuke artikels hebben ze aangehaald |
|
Elensar Senior lid WMRindex: 121 OTindex: 109
|
Ik las 't gister in de gids ja.. grappig om te zien |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
ik had het ook geleze jah, mety een plaatje van voogetje erbij uuh. ik bedoel een kip |
|
Quote Ricardo: ik had het ook geleze jah, mety een plaatje van voogetje erbij uuh. ik bedoel een kip VOGEL |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
ik stel voor dat we de grenzen hier bij wmr sluiten, wmr is vol ;) |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
"Het klinkt raar (raar maar waar), maar ik vindt het jammer. Straks wort wmr net zoals fok.nl en is het hier niet gezellig meer en ken je niemand meer. Niks gezellig maar gewoon een massale mediagigant" Dat is juist super. Je kunt iig zeggen dat je een van de eerste bent dan Edit: BTW, ik denk dat jullie de meeste bezoekers via www.google.nl/ig krijgen. |
|
Elensar Senior lid WMRindex: 121 OTindex: 109
|
ik heb 'm daar ook tussen staan. Maar je kunt hem ook verwijderen, dus dat hoeft niet per se. Of staat hij er automatisch tussen wanneer je je (voor het eerst) aanmeld? |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Dat is zo cool ik wil dat artikel hebben voor boven mn bed. |
|