Storingsmeldingen |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik heb in FF meer problemen met WMR Tom, dat heb ik nog neit meegemaakt |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik heb in FF nooit problemen gehad met WMR |
|
johnny1331 Senior lid WMRindex: 15 OTindex: 469 Wnplts: Meeden
|
Dikke storing gehad op mijn werk, de hele dag zitten nixxen.... |
|
gwcbakker Oudgediende
WMRindex: 7.126 OTindex: 2.741
|
|
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Is Wmr de kluts kwijt? ik wilde naar het profiel van Jivebunny en kwam hier op uit: afbeeldingKijk vooral even naar de adresbalk en naar de naam van de pagina op het tabblad.. Ik heb hier niets aan geknoeid Wat happend? Heb erna nog een keer op f5 gedrukt en hij blijft het profiel van de mexicaan laden ipv dat van jive |
|
nietmeer
|
@TheE: hier laadt ie ook Jivebunny's pagina |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Hoe heb je het profiel van jive gezocht? Want het lidnummer in de url is idd van de Mexicaan! |
|
Theetje Oudgediende
Jive's pagina of die van de mexicaan? Ik ben trouwens via de zoekmachine naar de pagina van Jive gegaan en dat werd dus het profiel van de mexicaan |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
|
|
Theetje Oudgediende
Gewoon Jivebunny gezocht in de zoekmachine..
En dan geeft hij de optie: wil je zoeken op jive bunny ?
Maar de eerste link is gewoon het profiel van Jive als zoekresultaat..
edit: en van de week ging het meerdere keren goed.. |
|
Voogeltje Administrator
Ik denk dat iemand ooit een link naar de pagina van de mex heeft gemaakt en voor de grap daar jive bij heeft gezet. Gevolg is nu dat het verkeerd is opgenomen in de zoekmachine. Profiel jive |
|
Theetje Oudgediende
Maar waarom ging het eergister (of gister) wel goed?
ben er gister en eergister ook gewoon via de zoekmachine geweest..
Via dezelfde link.. |
|
Voogeltje Administrator
Vraag dat maar aan Google |
|
Theetje Oudgediende
"Beste meneer Google, Waarom kan ik het profiel van Jivebunny komen als ik dat wil? Vind ik niet lief van u! Ik wil niet naar het profiel van De Mexicaan Repareer het! Snel een beetje! Groet, Theemonster!" Zoiets? Edit: Kijk, dit is mijn zoekopdracht.. En gister werkte het wel! link |
|
Voogeltje Administrator
Lijkt me top! De zoekmachine werkt beter en sneller dan die we zelf hadden gemaakt vroeger maar soms zitten hier wel niet kloppende dingen in. Ieder voordeel heb z'n nadeel |
|
Theetje Oudgediende
Weet je wat het als groot nadeel heeft? Jive is dus niet te vinden via de zoekmachine.. Omdat de zoekmachine de eerste aanziet als Jive en niet als de Mexicaan.. En alle andere dingen die je vindt met die zoekopdracht zijn reacties en blogs van andere (dandy, hans steen..) Zielige Jive is opgeslokt door de zoekmachine |
|
nietmeer
|
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn wmr index voor de tweede keer op rij terug gezet wordt naar 2898.Inplaats van 3000. |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@ Theemonster Jive is er nog wel. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Thee, toevallig komt Google zelf op Jive uit |
|
Theetje Oudgediende
Quote sjatter: @ Theemonster Jive is er nog wel. Gelukkig wel ja Quote Kpuc: Thee, toevallig komt Google zelf op Jive uit Hihi |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Weblogs SMS -- 26-09-08 Marisz: 23:48 Vandaag is roooood SteffieKooij: 22:58 feestje Hans. Steen: 22:53 welterusten Regie: 22:52 rubiks cube Volgens mij klopt daar iets niet.. ooh wacht toch wel haha lach te slapen |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
lach te slapen. LQ'tje toch. lag natuurlijk. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Vaag, ik krijg een mailtje dat er iets op den pp is gezet, klik t mailtje op verwijderen en ga eens spieken aldaar op den pp, hee, geen berichtje na de tikkers |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Theemonster: Ik wil niet naar het profiel van De Mexicaan Waarom niet, wat is er mis met onze Mexicaan? |
|
Marike Erelid
WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Als ik iets typ komt het er soms 2 keer |
|