Storingsmeldingen |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zonde van je tijd In het café leg ik net uit wat er is gebeurd |
|
Delevene Erelid
WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
deze site de plaatjes niet egt goed werken google chrome werkt soms niet mee op de site (kan aan me comp leggen) |
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Kpuc: ik hoef alleen nog op verzenden te drukken echt niet? ik zou graag willen dat het artikeltje bij de betreffende persoon terug komt |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@delevene, als je even een eindje terugleest zie je dat Voogeltje er vanaf weet en dat er aan gewerkt wordt |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
delevene: Je bedoelt dat de plaatjes soms niet goed kleiner worden gemaakt? Klopt dat is een bekend probleem, het kan soms gebeuren dat de site nog bezig is met laden en dat de plaatjes daarop wachten met verkleinen. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Brand is erger, maar om 21.03 lees ik hierboven nog steeds datum laatste artikel : 28-12-2009 19:00 |
|
nietmeer
|
Quote ledi: Brand is erger, maar om 21.03 lees ik hierboven nog steeds datum laatste artikel : 28-12-2009 19:00 klopt toch Dat is de tijd dat het laatste nieuws artikel geplaatst werdt NU 20.30 |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Hans. Steen: nee hoor Hans, het artikel van 20.30 stond er toen al een half uur op. Voogeltje heeft het toen ook vliegensvlug gewijzigd. En nu staat er 22.00 uur- zoals het hoort/. |
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
klikde informatie is verouderd niet echt een storing, maar gewoon verouderd Quote: Voogeltje - Administrator / Oprichter Mmore - Administrator
Monique - Moderator / Offline acties Sjaak - Moderator Luna - Moderator De Mexicaan - Moderator Enkie - Moderator sjatter - Moderator RonHunter - Moderator
Heb ik - Forum/Reactie Moderator Blend - Forum/Reactie Moderator dat staat er nog Edit RonHunter: Waarom toch hier plaatsen dan |
|
nietmeer
|
Als je bij sommige topix een woord invult krijg je dat de reactie moet bestaan uit een titel en nog iets. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@ditbenik, als je ergens wilt reageren met wat dan ook moet de reactie bestaan uit minimaal 5 'tekens' ofzo dus toets altijd een aantal extra 'spatie's' in en je It altijd goed *Als je een Topic wilt openen moet't een titel hebben en in't vak daaronder een 'omschrijving' * |
|
rene Senior lid
WMRindex: 134 OTindex: 8 S |
mijn geboortedatum was ineens op 1 januari gezet, en aan de enorme hoeveelheid jarigen te zien zou ik zeggen dat het met meer mensen is gebeurd |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik kan jarig vandaag niet openklappen met Firefox. Met IE8 wel En met IE wordt de layout vernaggeld. Zie Hans Steen zijn blog |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.352
|
@Giovanni: Ik heb daar met FF geen last van. Doe eens Ctrl-F5. |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Sjaak: was niet nodig, want doet het nu wel Layout op Hans zijn blog daarentegen |
|
Kpuc Oudgediende
Gio, ook die doet t hier goed Wordt het misschien een keer tijd voor een frisse installatie van Widows? |
|
Sjaak Moderator
|
Het layout-probleem van plaatjes in IE heeft de aandacht van de admins, zoals je kunt zien in dit topic. In Firefox is alles in orde, voor zover ik kan zien. Gebruik dus Firefox. |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Sjaak: met firefox kan ik de plaatjes op Hans zijn blog niet zien Volgens mij komt het door adblock plus en flashblock. Maar die heb ik al heel lang en voorheen had ik genoemde problemen niet. Maar ik ga die echt niet uitzetten, want je wordt helemaal gestoord van die flashreclame's de hele tijd Maw ik wen er wel aan |
|
Kpuc Oudgediende
Heb je wellicht ooit een plaatje geblokkeerd? Of op de pagina ABP geopend en de hele meuk die er in de lijst kwam geblokt? |
|
Giovanni Oudgediende
|
Kpuc: Ik denk dat dat het is, want zonder adblock plus zie ik de plaatjes wel @Sjaak: dat van die layout was ik even vergeten. Excuses |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Met FF werkt hier alles prima hoor, geen problemen |
|
Kpuc Oudgediende
Dan kijk even op die pagina, open abp met t abp-stopbord boven je page rechts in beeld, kijk wat er op blok staat en maak die bende weer los Isse simple |
|
Sjaak Moderator
|
De popup-blocker in Firefox is afdoende. Ads zijn in WMR niet erg hinderlijk, dus waarom zou je ze willen blocken? |
|
Giovanni Oudgediende
|
@RonHunter: Maar jij hebt geen adblocker Kpuc: moet ik wel weten welke bende ik los moet maken... @Sjaak: op WMR niet nee |
|
Kpuc Oudgediende
Dat staat aangegeven, met een rood kruis erachter Als er al wat is geblokkeerd natuurlijk Prutselaar dagge er zijt |
|