Storingsmeldingen |
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@pfft: ik net ook, maar de eerste keer niet En dat gebeurt dus regelmatig |
|
nietmeer
|
|
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@Giovanni: Ah ok. Vandaar. Ik zal er ook wel eens op gaan letten |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
|
|
pfft Erelid
|
Ik vind het zo hatelijk dat je meer dan 4 tekens moet typen. En als je dan te weinig hebt en dat niet door hebt gehad, krijg je dus een veld waar je het kunt verbeteren en alsnog kunt posten, maar dat werkt dus niet |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Pfft, irri is dat,he |
|
pfft Erelid
|
ja, dus beter komt dat speciale vakje er niet meer. gewoon melden en aangeven dat je terug wordt gestuurd naar t betreffende topic en daar je reactie opnieuw moet zeggen |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
we hebben weer een chinese spambot ronddwalen: er zijn 2 topics geopend, een in consumenten en een in WMO, met de volgende tekst:
Beste vriend: Dit is de begroeting van vogue-biz.com, een grote groothandel en retailer in China.We voornamelijk zwang product te verkopen, zoals schoenen, kleding, tas, jeans, bril, pet,
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Tja, als je de tekst leest dan lig je al dubbel |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
waar zou zwang product voor staan? ( behalve dan een behoorlijke vertaalfout ) |
|
Bolus Senior lid WMRindex: 343 OTindex: 732
|
design? |
|
Giovanni Oudgediende
|
Kan jarig en jubileum niet open klappen Jubileum is nu opeens open, maar kan het nu weer niet dichtklappen |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@Giovanni: Dan moet je even naar "meer" bij je naam. Daar kun je instellen of je het openklapt of dichtklapt |
|
Giovanni Oudgediende
|
Is dat zo? Edit: ja dus Dank je wel Dreamert |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Bij zo'n "Nu op het forum" update werken links die verwijzen naar een nieuwe post op dezelfde (huidige) pagina niet. Hij probeert wel naar de (nieuwe) anchor te springen maar die bestaat op de huidige pagina natuurlijk nog niet. |
|
Anoek Erelid
WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
Als je een bericht probeer te posten wat te kort is, wordt je teruggeleid met "Het bericht is te kort, plaats een reactie" oid. Als ik dan mijn bericht aanpas en wil versturen, gebeurt er niks als ik op 'versturen' druk. Ik moet dan eerst de pagina refreshen, dan pas kan ik een reactie plaatsen.. |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.355
|
@Anoek: Als je iets wilt posten dat korter is dan 5 tekens, ram er dan aanvullend wat spaties achter. |
|
Anoek Erelid
@SjaakJa weet ik Maar als ik dat dus perongeluk niet heb gedaan, en dan zo'n melding krijg en t aan wil passen, dan wil dat niet Moet ik eerst refreshen. |
|
Sjaak Moderator
|
Dat is je straf. |
|
Anoek Erelid
Haha |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Voogeltje: weet jij waarom Firefox en Iron zo traag zijn met laden van pagina's op WMR? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Giovanni: geen idee, ik heb zelf ook firefox en nergens last van. Wat staat er in je statusbalk? |
|
Sjaak Moderator
|
@Giovanni: Check je plugins en addons. Ik kan je probleem hier niet herkennen. |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik merk het wel.. Vandaag is wmr erg sloom in Firefox.. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Kpuc en Naomi hebben er ook last van, dus ik ben de enige niet. Maar ik ga even kijken |
|