Storingsmeldingen |
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
ik ben ineens 100-150 OT punten armer? ik was al (vrij ruim) over de 5100 namelijk |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@SamenFelix: Zou onmogenlijk moeten zijn hoor |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dat zijn spampunten Ron, die worden in het kwadraat in de min gezet |
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
@RonHunter: ik weet toch zeker dat ik er meer dan 5100 had daar meld ik het hier ook maar |
|
Kpuc Oudgediende
Live-update, buiten dat het buitengewoon irritant is werkt het niet goed, ik heb nu in Menu Instellen de laatste reacties op verbergen maar bij een live-update staan ze er weer. |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
er staat een artikel man eet hond maar dat is een oud artikel van de 16de dus dankom je ergens anders uit |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Leden zonder PP hebben tóch een verstopte PP? |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Traevel, inderdaad Apart |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
mijn lijstje van laatste weblogs klikt op zijn eigen minnetje Zodat ik (tot 2 keer toe) op het plusje moet klikken om de lijst te zien... |
|
Diablo Senior lid WMRindex: 422 OTindex: 146 Wnplts: Voorhout T |
ja das wel een minpunt |
|
nietmeer
|
wmr-plaatjesupload zegt dat ik niet kan uploaden omdat het geen .jpg (kleine letters) uitgang heeft, maar dat heeft het wel? |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@jersan; gebeurde mij ook wel eens. op je computer het plaatje ff kopiëren en dan die kopie uploaden werkt bij mij altijd. Slaat natuurlijk nergens op, tis gewoon hetzelfde plaatje, maar om de 1 of andere reden pakt de uploader hem dan wel gewoon probeer dat eens |
|
nietmeer
|
@Delenn, dit was al een kopie van een plaatje met wel .JPG met hoofdletters uitgang |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Quote Wilc0: mijn lijstje van laatste weblogs klikt op zijn eigen minnetje Zodat ik (tot 2 keer toe) op het plusje moet klikken om de lijst te zien... Nu heb ik ook last van mijn 'laatste blogreacties' menutje. Maar die verdwijnt helemaal. Ik heb hem nu weer terug door bij 'meer...' dat menu uit-aan te zetten... Edit: En nu is hij weer weg |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
En wéér reageerde WMR niet toen ik op Mijn e-mail klikte |
|
Kpuc Oudgediende
In Beeldengaat er iets mis zo lijkt t wel |
|
Kameleon Oudgediende
Op WMR via mijn Nokia 5800, krijg ik niet de embedded YouTube filmpjes te zien, wel iets om op te klikken, ter grootte van het oorspronkelijke formaat, maar niet de player |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
ik zie de laatste tijd heel vaak in plaats van een apostrof de volgende code & a p o s ; (zonder de spaties)... is dit een bug? Browser is internet explorer (als ik bij mijn ouders ben...) |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@MuseMatt: Dat krijg je inderdaad te zien in de weblogs, als je daaronder de mogelijkheid hebt om te reageren. Klik in plaats daarvan op de persoonsnaam in de lijst van blogs en je kunt het zonder dat apos-gedoe lezen. Overigens was dat altijd al. |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
met vuurvosje nog nooit last van gehad |
|
Kpuc Oudgediende
Muse, heb je nu nog je ouders niet weten te overtuigen van de voordelen van den Vos? |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Kameleon: Op WMR via mijn Nokia 5800, krijg ik niet de embedded YouTube filmpjes te zien, wel iets om op te klikken, ter grootte van het oorspronkelijke formaat, maar niet de player Denk dat dat meer aan je Nökia ligt dan aan WMR zelf... |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
als ik bij blog reacties op een reactie klik kom ik op een lege reactie en een lege blog |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
@Kameel: linkIk word niet bij pagina's doorgestuurd, dus ik kom bijvoorbeeld hier: uit ipv de homepage |
|
Kameleon Oudgediende
Pablo, dank je wel Eens uitproberen of het werkt @Jannick: Alleen ik krijg op YouTube wel de filmpjes gewoon |
|