Storingsmeldingen |
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ToMxlr: Of niemand bezoekt jouw blog ooit Bij mij doet ie het wel prima (denk ik ) |
|
Wilco Oudgediende
toen ik net mijn SvdD wilde posten en op het knopje [image] drukte kwam er dit in mijn veld te staan: javascriptimginsert();
Ik heb het daarna maar handmatig gedaan. |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Ehm.. niet echt een storing.. maar ik mis wel een aantal partijen bij de pol... lijst 17 bijvoorbeeld..? |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
ToMxlr: Daar ga jij op stemmen? |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@DreamerTje: ik ben er nog niet over uit... edit: maar anders is de poll niet correct |
|
DreamerTje Oudgediende
Aaaah, ik snap je wel hoor Je moet eigenlijk alle lijsten er even bijstoppen |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
ToMxlr: Als poll is het wel correct. Iedereen mag ook meestemmen.;) |
|
nietmeer
|
Zet er overig bij en dan ben je meteen voor alles gedekt Bovendien is de piratenpartij ook geen slechte partij |
|
sjatter Oudgediende
de_Surinamer: Waarom nou gelijk weer gezeur? Een poll is een poll, en daar staan geen overigen bij. |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote sjatter: ToMxlr: Als poll is het wel correct. Iedereen mag ook meestemmen.;) Ik denk dat het meer gaat om het feit dat niet elke partij er bij staat Dus als jij wilt stemmen op 'n partij die er niet tussen staat, kan je ook niet stemmen |
|
nietmeer
|
@sjatter: Nou goed? Ik wilde niet negatief doen ofzo |
|
sjatter Oudgediende
@DreamerTje: Neem je toch ff iets anders, mogelijkheden genoeg en belazert worden we toch. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote sjatter: de_Surinamer: Waarom nou gelijk weer gezeur? Een poll is een poll, en daar staan geen overigen bij. Helemaal mee eens. Het is gewoon een grapje van Voogel waar je aan mee kunt doen of niet. Er zitten geen consequenties aan vast voor wie dan ook. Er zijn vaker polls waar "mijn" antwoord niet bij staat. Dan vind ik het juist een sport om te kijken welke ik dan moet kiezen. Eventueel sla ik de poll een keer over. |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote sjatter: @DreamerTje: Neem je toch ff iets anders, mogelijkheden genoeg en belazert worden we toch. Ik heb al gestemd |
|
sjatter Oudgediende
|
|
Wilco Oudgediende
Quote Wilc0: toen ik net mijn SvdD wilde posten en op het knopje [image] drukte kwam er dit in mijn veld te staan: javascriptimginsert();
Ik heb het daarna maar handmatig gedaan. Hetzelfde verhaal heeft zich net weer voorgedaan... |
|
glaasje Erelid
WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
volgens mij is de home pagina op hol geslagen . afbeelding |
|
nietmeer
|
Volgens mij ook, lay out is helemaal naar de filistijnen |
|
glaasje Erelid
ik heb het al gemeld aan een modje;). nu moeten we alleen maar afwachten. |
|
nietmeer
|
Dat is alleen als je op Home klikt. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik heb de foute foto bij dronken lorren vervangen, hopelijk is m zo weer op orde |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Dat is dus een verkeerde substr... Misschien eerst strip_tags erdoorheen halen, en dan pas substr, Voogeltje? |
|
glaasje Erelid
sjatter reageert niet. *even inspreken na de piep * edit: het is al opgelost! |
|
Delevene Erelid
WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
ja ik heb hem net een berichtje gestuurt met de melding hij reageerde en nu is de Home site weer helemaal ok |
|
sjefke Oudgediende
WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Bij persoonlijke reactie historie kan je niet verder terug in tijd?? pagina 1 blijft terugkomen, terwijl ik bijv. pagina 20 wil zien... |
|