Storingsmeldingen |
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
@ledi: wel als je al minstens een week om hulp vraagt (via hier én via mail) en geen respons krijgt... @Voogeltje/Sto, bij deze bewijsstuk 1 van wat ik zie als ik WMR10 zit (het staat er niet op, maar het is op wmr10...) |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Wilc0: wat raar dat sticky bij jou er gewoonweg niet staat, maar heb je daar zoveel last van, of is het voornamelijk die [image] knop die dwarsligt die je het meest irriteert
maar raar is het in ieder geval! |
|
Wilco Oudgediende
Ik vind het niet lastig, het valt me gewoon op. en die [IMAGE] knop doet niet altijd raar (heeft het maar een paar keer gedaan) en dat meld ik gelijk als ik het merk... |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Wilc0: Welke browser gebruik je en welke plugins heb je geinstalleerd. Heb je het alleen op jouw computer of ook op andere computers via dezelfde verbinding? |
|
Wilco Oudgediende
@Voogeltje: Zoals ik al zei, ik heb het ook op pc's op school. Hierop heb ik FF 3.6.3, ik héb Adblock Plus, maar die staat uit op WMR/wimg.nl Op school is het een vorm van IE (weet niet welke) |
|
Sto Oudgediende
|
Wilc0,Voogeltje: misschien moet voogeltje eens via jouw account inloggen? |
|
Wilco Oudgediende
mij best, maar dit lijkt me meer iets in de server en minder mijn acc.
Die acc staat in die server, niet op mijn pc... |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Wilc0: dat is dus maar de vraag, voorzover ik kan zien nu ben jij de enige met dit probleem. |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Kan het niet zijn dat bij Wilc0 de sticky's toevallig gewoon niet bovenaan blijven staan, maar ook "bedolven" raken? Of misschien userscripts of iets dergelijks bij Wilc0? |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Wilc0; ook al bijvoorbeeld in Chrome geprobeerd? |
|
Wilco Oudgediende
@MuseMatt: As I've said before, ik probeer het hier op FF en op school in IE. Chrome komt er bij mij niet op. Het heeft het altijd al gedaan, en tot voor kort ging alles prima... |
|
Sto Oudgediende
|
@Kameleon: eerst even lezen kam... kijk naar de screenshot: screenyen hij heeft het dus ook op andere computers, dus userscript is het niet |
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Als bij een image in de [beeld] sectie zoveel reacties krijgt zodat hij naar pagina 2 moet zal de eerste reactie niet te benaderen zijn. wel via de link van "Nu op het forum", maar de Paging ( 1 2 3 4 » ) geeft pagina 2 niet weer totdat er weer een reactie word geplaatst. |
|
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
Beeld ik het me in of verminderen de stemmen bij poll soms? |
|
SilentGhost Senior lid
*Doublepost* hiernet 30.4% nu 29.9% |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote SilentGhost: *Doublepost* hiernet 30.4% nu 29.9% Precentages veranderen natuurlijk, het moet altijd 100% bij elkaar blijven, dus als er ergens anders meer stemmen komen, gaat de andere omlaag Als er echt letterlijk een halve stem minder is, dan wordt het pas raar |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ingelogd met vinkje aan bij blijf ingelogd, nu al twee keer vandaag dat als ik naar een blog wil ik vanzelf wordt uitgelogd. En als ik dan, zonder inloggen, op home klik ben ik weer ingelogd |
|
SilentGhost Senior lid
|
|
Kpuc Oudgediende
WMR wil niet laden, gestoord wordt je ervan |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Maar de homepage laadt ook nog steeds niet door Mmore *Blijft bij de Rabobank steken* |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
Anoek Erelid
WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
Bij mij staat wel alles gewoon |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Bij mij doet alles het gewoon Ik zit trouwens op WMR10 als server, misschien ligt het probleem bij wmr09? |
|
nietmeer
|
Bij mij blijft ie ook steken bij het laatste artikel over de Rabobank, om 13.00 vandaag @Kam: bij mij zit ie op server10 |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
DIT zie ik óók na Ctrl + F5 en op server nr. 10 *hier draait FF 3.0.19 geloof ik* |
|