Storingsmeldingen |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dat lag aan een aantal links in artikelen welke naar de rechterkant verschuiven Geflitst |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
En Sjatter, ik heb niet aan instellingen gezeten hier, dat kan ik hier niet eens |
|
ladekast Oudgediende
|
Kpuc, hier is niks veranderd |
|
Kpuc Oudgediende
Even geduld Roy Of een ctrl/F5 inrammelen |
|
ladekast Oudgediende
|
F5 gedaan maar niks, nu wel |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
afbeeldingBij mij ziet het er toch normaal uit dacht ik |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.351
|
Ik heb de klacht al aan de admins doorgestuurd. |
|
nietmeer
|
Dadee die bij mij ook vanmiddag; nu wel weer goed trouwens |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Hoe kan dit? Ik ben lid geworden in 2008, maar die post van RonHunter is uit 2007 |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Kam, RonHunter heeft een tijdmachine? |
|
Kameleon Oudgediende
Naaoomii, ik snap er écht niets van En blijkbaar |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Kammie: heb je gezien dat er ook geen blogje boven de reactie van Ron Hunter staat van jou?Dus waar slaat zijn reactie op?
Normaal schrijft je wat en dan staat er bijvoorbeeld : Kameleon - 23-11-10 22:02:50 - Kliks: 15 boven. Dat kan ik niet vinden boven Ron Hunter en vraag me ook af of de reacties daaronder wel op hetzelfde slaan. |
|
Kameleon Oudgediende
Ledi, het is een zogenaamd 'spookblog' dat ooit een keer is verwijderd of iets dergelijks |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Een blog wat jezelf heb verwijderd en iets van een ander wat blijft hangen. Dat chatbox in jou link kan ik niet plaatsen eigenlijk. |
|
Kameleon Oudgediende
Sjatter, dat wás de titel van de blog. En dan alsnog, ik kan niet bloggen in 2007, want ik ben pas lid sinds 2008. |
|
sjatter Oudgediende
@Kameleon: Reïncarnatie van een onbekend blog moet je maar denken. Weet je, op zo'n grote site met veel bezoekers loopt wel eens iets door elkaar. Harde schijven lopen vol en gaan een soort van eigen leven lijden. Trek het je niet aan, alles komt goed,;) of niet. |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
ik heb misschien een klein foutje gevonden, in ieder geval vond ik het apart . dit zag ik op beelden: het gaat om een smiley. (>_< ) spatie tussen < ) weghalen. dan krijg je dit: (>_ en daarbij komt dat als ik ( > _ < ) schrijf (spaties weer weghalen) ik de laatste twee tekens verlies. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@Voogeltje: weet je inmiddels al waarom de layout van WMR vernield wordt met Chrome? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Giovanni: om eerlijk te zijn niet, ik gebruik zelf namelijk ook altijd chrome |
|
Giovanni Oudgediende
|
Heb jij er dan géén last van? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
|
|
Kpuc Oudgediende
Gio, ik denk eerder dat je eens de pc grondig moet opschonen Gezien je eerdere problemen met de Vos en any other browser zou t zomaar kunnen zijn dat het systeem aardig is verkloot |
|
Giovanni Oudgediende
|
Mijn laptop is schoon. En met Fx heb ik geen last met de layout Misschien dat het door Adblock komt En opschonen met wat? Ach Chrome is toch een k*tbrowser, dus zo erg is het nu ook weer niet |
|
sjatter Oudgediende
Quote Giovanni: En opschonen met wat? Emmertje water. |
|
Kameleon Oudgediende
Gio, probeer eens IOBit of CCleaner, en anders een herinstallatie van Chrome, en desnoods een update van Chrome. Met IE had ik trouwens ook altijd een verklote layout |
|