Storingsmeldingen |
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Voogeltje: klopt. Dus iedereen kan weer opgelucht ademhalen. |
|
ledi Oudgediende
Trouwens: is Google met Kerstverlof? Ik mis opeens bij de laatste artikelen: Andere berichten over dit onderwerp. Vreemd. Vond het altijd leuk om daardoor nog eens oude artikelen tegen te komen. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Zou nu weer opgelost moeten zijn. |
|
ledi Oudgediende
Klopt! |
|
nietmeer
|
Gisteren probeerde ik in te loggen via de homepage, dat wou niet want de hele homepage was uit zn verband. Via Forums wou het wel. Vandaag precies hetzelfde probleem... afbeeldingUitloggen is trouwens ook niet mogelijk, moet ik ook weer richting Forums ofzo.. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Mikke, dat komt door een artikel in de rechter kolom waar een link liep te kloten. Als het goed is dan zou t met een minuut of tien of zo weer verholpen moeten zijn.. |
|
nietmeer
|
Kpuc: Dat is dan wel toevallig dat 't twee dagen achter elkaar gebeurt |
|
Kpuc Oudgediende
Dan zal er gister ook een link bij hebben gezeten wie aan het begin van een artikel stond. |
|
Zwelgje Erelid
WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Kpuc: Als het god is dan zou t met een minuut of tien of zo weer verholpen moeten zijn.. en als het god niet is? |
|
Kpuc Oudgediende
Pfff, er komt nog een dag dat ik dit toetsenbord naar de eeuwige jachtvelden help God is niet meer |
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
WMR google gadget is deaud |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
En aantal keer dat blog bekeken is, blijft bij mij nog steeds op hetzelfde staan elke dag |
|
Voogeltje Administrator
@Luna: Goh, het was even zoeken maar er werd iets niet meer gekopieerd vandaar dat de statistieken op nul bleven staan. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Net voor de feestdagen nog zo hard werken |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Mijn hele PP is naar z'n grootje Youtube filmpjes doet raar |
|
nietmeer
|
Quote Kameleon: Mijn hele PP is naar z'n grootje Youtube filmpjes doet raar doen Vandaag waren wat plaatjes op mijn blog en PP weg...die heb ik weer teruggezet . Eens kijken of het er allemaal nog staat . Hm, mijn PP is nog in orde. Gelukkig heb ik geen joetjoeb filmpjes . |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Volgens mij heb je de codes van je filmpjes niet goed En de rest heb je dr op de een of andere manier dubbel op staan. Dus codes fixen, wat dubbel is halveren en je PP is weer klaar |
|
Kameleon Oudgediende
Mikke: Maar ik heb niets verdubbeld ofzo Edit: Volgens mij is er iets mis met de scripting, ik zie niets fout, dus een serieus geval. |
|
Voogeltje Administrator
@Kameleon: het gaat mis bij je quote van relpa met het youtube linkje er in. Vraag me niet waarom maar hij breekt daar op... |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ik doe maar een gok maar kan't zijn dat't filmpje verwijdert is (van YouTube dan) ? *Zou niet weten waarom dat zou zijn maar dan moet't op te lossen zijn* andere versie kiezen ofzo |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ben ik de enige waar WMR zo traag is? |
|
Kameleon Oudgediende
Gio, op Bèta 8 niet |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766