Storingsmeldingen |
Anoek Erelid
WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
Voogeltje is er mee bezig, rustig blijven allemaal, komt helemaal goed! |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Oke, gedeelte an thumbnails is nu naar Amazon S3 verplaatst en er is een alternatief voor de bestaande werkwijze voor het maken van de thumbnails.
Ik moet nu alleen nog even de tijd vinden om het te maken... |
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
De WMR Google gadget is nogsteeds dood. |
|
HolyKFC Senior lid WMRindex: 148 OTindex: 200 Wnplts: Etten-leur S |
soms als ik wil posten krijg ik een error dat ik een titel moet geven aan mijn reactie maar kan dit nergens doen (laatste keer was in tel tot 51 voor dat er een mod reageerd) |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik denk dat je bedoelt van u moet een reactie opgeven. Als je zeg maar alleen 21 tikt, dan krijg je dat, zet er wat spaties of tekst bij en hij doet het wel |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
|
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
@Sto: jup net ff op werk gekeken en ook daar. http://www.waarmaarraar.nl/pages/gadget/WMR_gadgets.html -> google gadget = dood |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
FireFox: Kan de server op opazot.waarmaarraar.nl niet laden |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Zal m wel in de naam zitten |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Tom Servo heeft een blog. zoals wel mee rhier. De bijdrage van vandaag doet in IE erg raag: foto beeldvullend, hele menu links door elkaar etc. F5 helpt niet. In firefox doet hij het echter goed en is normaal in beeld. Heeft WMR een probleem met IE? |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
Sailer Erelid
WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
Ik heb nu al een paar dagen last van een heel erg slome wmr terwijl alle andere sites het wel gewoon goed doen |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
@Sailer: Idem, mijn laptop op het thuisnetwerk, maar ook op school op een schoolcomputer |
|
Sto Oudgediende
|
Bij mij is het normale snelheid en IE is gewoon not done |
|
Sailer Erelid
@Sto: Het ligt niet aan IE, daar doe ik niet aan |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Hier schiet't spul ook nog steeds regelmatig in de 'saaie' modus maar daar wordt tzt aan gewerkt hadden we toch begrepen ? *Zodra't gefixt is merken we't rap genoeg denk ik* edit: wat ik trouwens wél vreemd vindt in die 'saaie modus' is dat er allerlei kleuren dan ook van slag zijn afbeeldingZo staat de status van de leden in't blauw en er staat ook een blauwe streep onder @Deus bv Dát snap IK dan weer niet |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, [emailadres] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. ======= dit op opmerkelijkebeelden.nl |
|
nietmeer
|
heb nu een anaroid telfoon, en vraag me af, bij mijn vorige simpele mobiel kon ik ook geen blogs plaatsen. bij deze soms wel en soms niet... vind dit erg raar |
|
Sto Oudgediende
|
mm wat is een anaroid? dacht altijd dat het android heten |
|
Delevene Erelid
WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
In sommige gevallen laad WMR Zeer lang. |
|
Sailer Erelid