Storingsmeldingen |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
@Sto: Probeer eens met tussen iedere afbeelding in je bloguitleg en blogs zelf een spatie en enter na de afbeelding te doen? |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Kameleon: kijk, daar heb ik al meer aan kpuc: dat maakt ook geen verschil, moet ik wederom eerst ctrl+F5 doen voordat het weer normaal is. |
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Ik ben het "wachtwoord wijzigen" ineens kwijt In "profiel wijzigen" niet, in het menuutje van mn account (meer...) staat het niet, ben ik nu gewoon ineens blind of is het echt ineens weg? |
|
Sto Oudgediende
|
@SamenFelix: Wachtwoord Herhaal paswoord
zie je dat niet? als je dat invult verander je het geloof ik |
|
SamenFelix Erelid
|
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Kpuc Oudgediende
SamenFelix: Dat is echt raar, mail Voogeltje even en geef aan welk besturingssysteem en browser je gebruikt |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
heb hetzelfde probleem als SenF, OS=W7, browser=laatste Firefox |
|
Sto Oudgediende
|
Ik heb W7 64 bits, en chrome, maar in firefox zie ik het ook Dus ik betwijfel dat het daar aan ligt, misschien is er iets gewijzigd voor sommige gebruikers |
|
Kpuc Oudgediende
Ik ga even uitloggen en inloggen Moment,.., |
|
nietmeer
|
Kpuc: dat zal een hoop storingen schelen |
|
Piet Paaltjens Junior lid WMRindex: 6 OTindex: 22
|
Taz, met de rechten op wmr die ik als Kpuc heb zie ik soms dingen niet wie mis gaan die jij en anderen wel zien |
|
nietmeer
|
ik heb anders nergens problemen mee |
|
Kpuc Oudgediende
Vaag, dit is iets voor den Veugel en Sam en Feliex |
|
SamenFelix Erelid
Ik zal zo even een mailtje sturen, ik heb trouwens XP en Chrome |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ik heb sinds 2 dagen "email notificaties bij Privéberichten" aanstaan, en ik krijg alle notificaties dubbel. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Het klopt dat je je wachtwoord niet kan aanpassen in sommige gevallen, wanneer je gebruik maakt van Googel/Twitter/Facebook heb je officieel geen wachtwoord nodig hier op WMR. |
|
nietmeer
|
wimg.nl is hier echt ongelofelijk traag..... is niet meer mee te werken. nu valt het wel weer mee, maar voor hoe lang |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Jersan, ben uit pure ellende al twee keer opnieuw opgestart *Gelukkig heb ik nog een paar goede boeken liggen voor het geval dát* |
|
nietmeer
|
haha ik probeer een mailtje te beantwoorden, maar vrees het ergste..... |
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
Ik probeer het nog een keer http://www.waarmaarraar.nl/pages/gadget/WMR_gadgets.html op deze pagina is de google gadget al maanden helemaal lang, Uitgerekt en onleesbaar. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Hisoka, bij mij is die pagina helemaal normaal hoor ? |
|
Kpuc Oudgediende
Voogeltje, dat live-update, echt, is dat nu zo een verbetering of is het eigenlijk een zeer irritant iets? Ik bedoel het zo, je wilt op een reactie klikken en poef, je zit op een andere reactie dan bedoeld was |
|
Knack Erelid
WMRindex: 1.737 OTindex: 333
|
Bij google chrome ligt de index pagina helemaal overhoop hier, ligt dat aan mij of aan de site? Firefox werkt wel goed. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|