Storingsmeldingen |
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
|
|
nietmeer
|
Als ik op de Home-page klik, komen de 2 linker kolommen over elkaar, zodat ik die nauwelijks lezen kan, en rechts houd ik een wit stuk pagina over. Dus alleen op Home, niet op Forum, Weblog ed. Hoe los ik dit op of hebben jullie dat ook?
|
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
kan je er een printscreen van maken? |
|
nietmeer
|
Neuh.... |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ik heb het ook.. ik kan wel prtscrn maken, maar nergens uploaden, momenteel.. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Er stond een link niet goed van een foto, als het goed is moet het al weer gecorrigeerd zijn |
|
nietmeer
|
Nee, nog niet goed. Ben blij dat ik niet de enige ben. Ligt het in ieder geval niet aan mij. |
|
Luna Moderator
Het kan eventjes duren |
|
nietmeer
|
@Luna: Geduld is een schone zaak. Dat blijkt nu wel weer. |
|
Luna Moderator
Ik heb de foto weggehaald uit artikel en maar in een reactie gezet Anders bleven we aan de gang |
|
nietmeer
|
@Luna: Fijn dat jij weet hoe je dit moet oplossen. |
|
merlinswit Oudgediende
WMRindex: 4.789 OTindex: 3.325
|
ik zie mn nieuwe ava |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
nietmeer
|
Jullie hebben een foutje in de verwijzing naar de nieuwsbrief. als ik via mijn wekelijkse nieuwsbrief naar een bepaald artikel ga, en ik klik bovenaan vervolgens op 'Klik hier om terug te gaan naar de nieuwsbrief.', krijg ik de melding 'Ik weet niet wat er fout ging maar wat je zoekt bestaat niet.'
Dit komt doordat de link waar je heen gebracht word is http://www.waarmaarraar.nl/nieuwsbrieven/nieuwsbriefweek32012.html terwijl er nog een nul vóór de drie moet: 032012. Dit is sinds de eerste nieuwsbrief van 2012.
Gr |
|
nietmeer
|
De laatste tijd heb ik telkens last van het plaatesen van lege berichten. Ik typ dan mijn verhaal, maar als ik het dan gepost heb, is hij leeg. Dit gebeurt telkens en ik moet dus steeds editen, hier wordt ik een beetje zat van, dus hoe kan dit? |
|
nietmeer
|
@mamameisje: Dat heb ik ook wel eens. Dan is mijn bericht kennelijk inhoudsloos |
|
nietmeer
|
@Grouse: mooi, dan ben ik tenminste niet de enige |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Viel me al een paar keer eerder op maar @Voogeltje/Mmore, is het de bedoeling dat in het profiel bij 'laatst ingezonden artikelen de halve tekst van't artikel staat te pronken ? *Zo krijg ik de laatste vijf dus nóóit te zien* |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
@Relpa: is mij ook al opgevallen |
|
nietmeer
|
@Relpa: het is alleen bij jouw profiel, want ik heb er geen lap tekst staan Je bent gewoon speciaal |
|
bsur Erelid
WMRindex: 921 OTindex: 5.819
|
Bij Beelden hebben alle plaatjes/filmpjes dezelfde uploaddatum en -tijd, hoe je ze ook sorteert. |
|
nietmeer
|
@bsur: ja allemaal op de tijd dat ik het laatse filmpje er neer zette |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Ik zie het ook alleen bij jou zo @Relpa: even een helpdeskje insturen!! @bsur: maar alleen op de 1e pagina! |
|
bsur Erelid
WMRindex: 921 OTindex: 5.819
|
@MuseMatt: Ik ervaar het niet als storend hoor, het viel me alleen op |
|
MuseMatt Oudgediende
|
|
|