Storingsmeldingen |
TeunSr Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Hoe kan het dat ik automatisch dubbelpost? |
|
nietmeer
|
Ik krijg een "server niet gevonden"-error als ik op de blogs wil kijken (FF 9 onder Windows 7). Hoofdpagina en fora doen het wel goed. EDIT: Het heeft zichzelf alweer opgelost |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Geen storing, maar ik moet tegenwoordig eerst een spatie doen en dan pas krijg ik: te zien Enig idee waarom? Hoefde voorheen niet |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.346
|
@Giovanni: Dat is al maanden zo. Mmore weet er meer van. |
|
Giovanni Oudgediende
|
En nu de hamvraag Wanneer gaat hij het oplossen? Hem kennende gaat dit wel een jaar duren |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@Sjaak en @Giovanni: Dat is even een spatie verkeerd in een script, is paar seconden werk, vermoed ik. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Misschien moet hij eens wat meer tijd aan WMR besteden dan aan Irene |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Op het moment dat ik de website open en nog niet ingelogd ben, is de lay-out nogal 'interessant'. Ookwel: alles staat door elkaar (ik gebruik Chrome, maar heb er ook last van in IE8 ) |
|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
@Regie: bij mij ook als ik inelogd ben |
|
nietmeer
|
|
|
Mikepower Erelid
WMRindex: 2.347 OTindex: 75
|
zelfde probleem! ik gebruik ook chrome. het probleem is wel een beetje opgelost als ik mijn window verklein, dan schuiven de ads. naar opzij. |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Inmiddels lijkt het bij mij verholpen te zijn. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Op de home-pagine staat alles een beetje in elkaar. Het drukt alles een beetje in elkaar. Ik gebruik IE. Gisteren had ik dat ook al. |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Misschien een screenshot erbij leveren? |
|
nietmeer
|
Geen idee hoe dat moet. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
hier is te lezen hoe dat moet, je plaatje zou je op een website zoals imageshack kunnen zetten. |
|
nietmeer
|
Het is verholpen. Heb jij iets gedaan? Ik was nog bezig met het zoeken... |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Ik heb niets gedaan, dat kunnen alleen blauwe rakkers |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ik heb het ook af en toe, maar dat lost van zelf weer op. Het helpt ook door de pagina even uit te zetten. |
|
nietmeer
|
Ik krijg geregeld dat ik het ene moment wel op een blog kan komen en het volgende moment de pagina niet geladen kan worden En ik weet niet of het een storing is, maar het is nogal irritant dat die thumbnails bij beelden niet klikbaar zijn. |
|
Styvon Erelid
WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Kan het zijn dat het erg lang duurt voordat een site geladen is. Hij namelijk bijij erg traag op het moment. |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.346
|
@Styvon: Voogeltje is op de hoogte. Hij zit in de auto, dus hij kan op dit moment weinig doen. Zodra hij thuis is, onderneemt hij actie. |
|
Styvon Erelid
WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Thx Sjaak, ik geloof dat het zichzelf alweer heeft opgelost. Hij werkt weer sneller. Server had het even moeilijk, denk ik. |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
he he daar zijn we weer, dat was idd wel heeel er traag. |
|