Storingsmeldingen |
nietmeer
|
@ledi: Jawel hoor, onder de "duivelsoortjes" En hij doettut nog ook!! |
|
nietmeer
|
;-) doet het ook niet ') |
|
nietmeer
|
Jersan: maar die eerste staat dan ook écht niet in de lijst ... |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Quote pearlypuck: @ledi: Jawel hoor, onder de "duivelsoortjes" En hij doettut nog ook!! ;) wat doe jij nou anders pearly? |
|
nietmeer
|
Davh11: zo te zien kan jij het ook!! ;) Oh, sjips!! Het virus is overgeslagen naar Italië !! Sjaak zegt, dat het zo moet: En dat klopt!!! Maar wel raar, dattie die spatie niet "pakt" ... hij zit gewoon aan de tekst vastgeplakt... Begin ik nog te rijmen ook |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.346
|
Als je eerst een spatie plaatst doet-ie het wel. |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
goh, wat apart dan. zal vast een reden achter zitten. als reactie op de smileys die soms in artikelen ontstaan? |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
; ) ;) 3 mogelijkheden; het zal me benieuwen. Okee, dus spatie/punt-komma/haakje. Dat is de goeie. Bedankt Sjaak. -------------------- Hoe is het met de 8 en een haakje? (hij is 1 (hij is 18 ) Die is nog onveranderd en moet je zelf onthouden dat er een spatie na de 8 komt. |
|
nietmeer
|
Zo doet ie het wel , maar dan staat ie direct tegen het laatste woord aan ipv met een spatie ertussen. Edit: behalve als ik er twee spaties tussen zet , dan verschijnt ie wel 'goed'. |
|
nietmeer
|
Wat is er mis vandaag? Elke keer als ik scroll flikkert het beeld van wmr, heb het alleen hier en niet op andere sites Edit: laat maar, facebook begint m ook te spacen |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik kan geen blogposting maken. Er staat dan beveiligings-error. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Maak ff een ticket aan dan kijk ik later naar, anders vergeet ik 't. |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Gedaan |
|
nietmeer
|
Wat is er met de layout gebeurd? Screenshot.Dit gebeurt alleen op WMR terwijl ik ingelogd ben. Op andere sites is de layout normaal . Nog een screenshot |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Vailan: Ik denk dat ik een beetje overenthousiast ben geweest bij de <Ctrl> + <V> |
|
nietmeer
|
Vailan: wat is er raar aan? ik zie niks vreemds namelijk |
|
nietmeer
|
@Taz: Kijk eens goed naar de linkerkolom . Daar zie je dat er stukken tekst wegvallen. @DoccieDraaiorgel: Dat zal het niet zijn. Alleen op WMR gebeurt dit. Als ik uitlog is de layout weer normaal, en ook op andere sites gebeurt er niks. Edit: Ik schrijf dit stukje terwijl ik via Firefox op WMR ingelogd ben. En nu is alles normaal, gewoon, zoals het hoort. Dus het ligt óf aan Internet Explorer, of aan WMR , of toch aan wat anders. Maar wat? |
|
nietmeer
|
Vailan: oh ja nu zie ik het Ik maakte het in gedachte al gewoon goed. Staat je beeldscherm wel goed? Het venster waarin je internet? Misschien ligt het daaraan en anders zou ik es kijken of je niet ergens gezoomd hebt. Op te lossen door ctrl + 0 te drukken. Anders zou ik het ook niet weten |
|
nietmeer
|
En nu is de layout wel weer goed . |
|
EruYagami Oudgediende
WMRindex: 19.022 OTindex: 1.455
|
Ik kan sinds vandaag niet meer reageren op de Weblogs... Als ik op het knopje Versturen klik, krijg ik een wit scherm met de tekst: "Beveiligings-error."
Ik kan wel normaal reageren op de artikelen en het forum. Ik doe het vanaf een iPad 3 met iOS 5.1.1. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@EruYagami: Dat heeft te maken met wat tijdelijke beveiligingsmaatregelen die we hebben genomen ivm een lek. Ik ga even kijken of ik dit kan oplossen. |
|
EruYagami Oudgediende
|
@Voogeltje: Ok, bedankt. Laat maar weten wanneer het gefixt is. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
|
|
EruYagami Oudgediende
|
@Voogeltje: Ja, gelukt! Ik heb inmiddels kunnen reageren op de weblog van Alev. Bedankt! |
|
nietmeer
|
Vailan: Als je in Internet Explorer op WMR de combaliteitsmodus aan hebt (Gescheurd papiertje naast de adresbalk) derpt WMR, omdat die gebruikt maakt van tabellen. Internet Explorer zet dan alles netjes, dus gaat hij die tabellen goed zetten. Maar die zitten dan niet meer goed voor ons. Dus dat papiertje moet je uit laten. Waarom gebruikt WMR tabellen? D: |
|