Storingsmeldingen |
nietmeer
|
vind het vreemd dat ik zomaar uitgelogd wordt dat snap ik niet helemaal Maar ik snap sowieso heel weinig van computers |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
DEvH: Dat kan ook iets met je cookies zijn. |
|
nietmeer
|
Davh11: cookies verwijdert, doet het nu beter. Weet niet of dat is wat je bedoelde |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Als ik op mijn Windows Phone de normale versie van WMR wil bekijken krijg ik de melding dat er een interne serverfout is.
Dit gebeurt als ik in de browser kies voor desktop-versie als standaard, maar ook als ik in mobiele-versie kies via de WMRsite voor de Normale versie, de link in de footer. |
|
nietmeer
|
het is weer traaaaaaaag. *klaag klaag* wat rijmt op Traag.
Goed, tijd is 22:17.
|
|
nietmeer
|
Gister was het ook traag bij mij. Ook in de avond. |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Weet niet of het hoort, of dat het altijd al zo geweest is (waarschijnlijk niet, dat het me nu pas opvalt). Anyway, als je over een link onder 'Andere berichten over dit onderwerp:' zweeft met je cursor, krijg je momenteel het 'getal van relevantie' (om het zo maar te noemen) te zien. Maar voor de tweede keer: Ik heb dus geen flauw idee of die een bug is, of dat dit met opzet zo is . |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Justist: dat zit er eigenlijk al vanaf het begin in, was debug feature maar nooit uitgezet omdat het niet echt kwaad kan. |
|
nietmeer
|
Dat gedeelte met jarigen en jubilea... Daar moet naar gekeken worden. |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Alev: Ik heb ernaar gekeken Is daarmee je probleem opgelost of kun je aan admins/mods even uitleggen wat het probleem nu eigenlijk is? |
|
nietmeer
|
@emmertje: Heel vaak is er een jubilea ofzo, maar staat dat helemaal niet in de lijst. Of ligt het aan mij? |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Alev: Dat heb ik inderdaad ook al vaker gezien. Bijvoorbeeld bij mijn dochter Schepje, die niet in de lijst met jarigen voorkomt... Dat gegeven heb ik inmiddels ook al een aantal keren gemeld |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Jullie hebben een nieuwe knop/een nieuw vensterding gemaakt, dat de homepage een beetje verknalt. Resultaat als ik zonder in te loggen WMR betreedt: linkZelfde als ik inlog. Verder zijn de functies wel goed, maar één artikel op een pagina is niet echt een goede publiekstrekker. |
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Ter info: Ik zag hetzelfde als DEvH voordat ik me had aangemeld. |
|
nietmeer
|
Als ik mij aanmeldt, dan krijg ik de hele linkerbalk niet (forum, blogs, dat soort dingen)
pas nadat ik op "Home" heb gedrukt.
Vind het zelf niet zo'n enorm probleem hoor, maar het is een derp. A derp that needs fixing. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
DEvH: oei de facebook knop gooit roet in het eten, dat gebeurde natuurlijk weer niet op mijn laptop. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@VoogeltjeEen kleinigheidje: Als een blog zoveel reacties heeft dat er een 2e reactiepagina komt, staat er onder het eerste bericht van die 2e pagina een dubbele horizontale 'scheidingsbalk'. Kan misschien komen door de layoutwijziging? Edit: Op die 2e pagina is ook de originele blogpost niet meer te zien, en onder de originele blogpost staat gewoonlijk wel een dubbele balk. Zou het kunnen dat het eerste bericht op de 2e pagina nu de plaats inneemt van de originele blogpost? |
|
nietmeer
|
Antior: Alleen op de eerste pagina zie je de blogpost. Dat is altijd zo geweest. |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote Alev: Antior: Alleen op de eerste pagina zie je de blogpost. Dat is altijd zo geweest. Prima, maar die dubbele balk op pagina 2 is dan vreemd. Het maakt voor een WMR url niet uit wat er achter het artikelnummer staat. xxx.html doet het ook. Dus waarom het er bij jou bij wordt gezet weet ik niet. |
|
nietmeer
|
Antior: Op de tweede pagina krijg je altijd eerst: *Post* Lijntje. *Reclame* Lijntje. *Andere posts.*
Misschien heb jij een addblock zodat je die reclame niet ziet, maar wel de lijntjes. |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
De lijst van jubileum is al sinds 29 september niet meer bijgewerkt |
|