Storingsmeldingen |
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Pffff, wat een ramp, zo traag is de site. Ligt het niet aan de PHP-update naar 7.0, of is dat al een tijdje zo? |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Wordt er soms 's avonds onderhoud gepleegd aan WMR? Valt namelijk op dat het dan zo langzaam is met laden. Nu ook weer |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
afbeelding@Giovanni @Kameleon: er lijkt inderdaad van 21:20 tot 23:20 een vertraging te zitten in het laden van pagina's. Ik ga even op onderzoek uit! |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Giovanni @Kameleon: goed nieuws, het probleem is geidentificeerd dus als het goed is moet vanaf vandaag het niet meer gebeuren. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Hoera! Want het was inderdaad wel irritant. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Lijkt idd opgelost, want tot nu toe geen klachten |
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
We zagen het, zou nu volledig verholpen moeten zijn. |
|
nietmeer
|
@Mmore: is niet gebeurd, bij mij doet'ie nog vreemd. Lang laden, opmaak niet laden en dergelijken. Als het al laadt. Oh well, wordt vast aan gewerkt. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik hang aan de lijn met VDX, zijn er nog specifieke dingen of is het overal traag? Mocht iemand nog storingen melden dan is het handig voor ons om de provider die je gebruikt en een ping/tracert mee te sturen. Zie hier hoe je kan pingen. |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik heb nergens last van |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.339
|
Hier ook geen last hoor. |
|
nietmeer
|
@Sjaak hier nu ook niet meer, maar op het moment van versturen duurde het zo'n 2 minuten voor het doorkwam. Normaal is het nog geen seconde Gaat nu weer goed. |
|
Sjaak Moderator
|
Dat was dan een korte storing. Ik heb er helemaal niks van gemerkt. |
|
nietmeer
|
@Sjaak: hm, ik blijf het merken... af en toe laadt'ie slecht en gaat de opmaak compleet naar de knoppen... oh well |
|
Sjaak Moderator
|
DEvH: Sneeuw op de lijn? Apeldoorn ligt wel wat hoger dacht ik. |
|
nietmeer
|
@Sjaak: apeldoorn ligt hoog ja, en ik woon op 9 hoog |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Is dit normaal? afbeelding Er mist een gedeelte van de letters van de tekst onder de afbeelding. Als WMR het beste wordt weergegeven met Firefox, waarom staat forum dan onder het met Fx en naast elkaar met Chrome? Firefox: afbeeldingChrome: afbeelding |
|
Giovanni Oudgediende
|
WMR is zo traag als, U weet wel Vooral wimg |
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
@Giovanni: omdat je je tekengrootte of zoom level te groot hebt staan denk ik. Maar ik kwam nog al vreemde reclame tegen. afbeelding |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Tweede probleem waar ik nu ineens tegenaan loop:
Als ik op een bericht in mijn outbox klik, kom ik in het 'home' scherm terecht, met de artikelen.
Hoe kan dat? fiy: ik gebruik Chrome met Windows 8. |
|
nietmeer
|
Als ik nu op een reactie klik onder het kopje blog reacties, kom ik niet op de desbetreffende blog uit, maar op mijn blog algemeen |
|