Storingsmeldingen |
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Taz: met "eruitgeknikkerd" bedoelde ik dat je opnieuw moest aanklikken om een nieuw blog te schrijven. Zuwe had soortgelijke problemen. |
|
nietmeer
|
@ledi: Misschien es aan @Zuwe vragen hoe ze dat had opgelost dan Want bij mij werkt dat prima. Edit:Ik zie net trouwens dat er op True but Strange ook een foutje zit Als je daar op een artikel klikt, staat er boven aan: Terug.. ipv het Engelse back |
|
nietmeer
|
Nog een foutje ontdekt: Als je in je outbox een mail wilt openen, lukt dat niet. Je wordt doorgeschakeld naar de home page. |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Taz: ik had vanmorgen ook al van die vreemde doorschakelingen |
|
nietmeer
|
Quote Taz: Nog een foutje ontdekt: Als je in je outbox een mail wilt openen, lukt dat niet. Je wordt doorgeschakeld naar de home page. Had ik al aangegeven |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Offtopic: Hometoets op je computer gebruiken als je naar boven op een pagina wil, want als je klikt op terug naar boven, dan kom je op de Homepagina terecht Dit nog even ter algemene informatie |
|
nietmeer
|
Blogs kunnen niet verwijdert worden, evenals de reacties. Je komt dan op de home page terecht. Wijzigen in een leeg wit vlak lukt wel, maar ja daar heb je niet zo veel aan |
|
nietmeer
|
Lijstje van recente blogs is korter geworden. Niet dat dat een storing is, maar we zijn toch al bezig. :I |
|
nietmeer
|
Alev: Dat was net nog niet |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.339
|
Gisteravond heeft @Voogeltje alles weer hersteld. Voor zover ik kan zien is ook inderdaad alles weer zoals het hoort. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Sjaak: inderdaad lijkt het nu weer allemaal goed te lopen met dank aan Voogeltje! |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Ik weet niet of het een probleem is dat alleen bij mij voorkomt, maar als ik op update druk verdwijnen alle avatars sinds een paar minuten geleden ctrl+F5 fixed het weer. Zijn er werkzaamheden? Of is het de sneeuw? |
|
nietmeer
|
@Sto: Oh maii gawd. Je hebt gelijk. Wat is dit? D: |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
heb ik niet. het enige wat ik mogelijk anders heb, is de browser. ik gebruik Opera |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
yup had er ook last van |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Sto: idd, update knop heeft even geen zin meer. Ga ik morgen even naar kijken! |
|
Sto Oudgediende
|
@Voogeltje: ok dan weet ik dat, negeer mijn helpdeskding dan maar |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
|
|
Sto Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
De namen binnen het nu online gedeelte zijn niet meer aanklik baar om bij hun profiel te komen? Je krijgt de tekst te zien: (Als je tenminste klikt via de Homepage) Ik weet niet wat er fout ging maar wat je zoekt bestaat niet.En als je op het forum zit of ergens anders dan gebeurt er helemaal niks Je krijgt dan zelfs die tekst niet te zien |
|
Sto Oudgediende
|
Taz: verrek, idd |
|
nietmeer
|
En dat terwijl de link in je adres balk wel steeds groter word als je het een paar keer probeert Dus dan krijg je in je adres balk na 3 keer klikken: http://www.waarmaarraar.nl/pages/forum/s/leden/11102/s/leden/11102/s/leden/11102/Taz.html |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
er is ook iets raars met de WMR-poll |
|
nietmeer
|
|
|
FredDFreeloader Erelid
WMRindex: 781 OTindex: 1.860