Storingsmeldingen |
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.844 OTindex: 3.187
|
Als ik bij de artikelen op "Linkshandigen verdienen tot 12% minder" klik krijg ik al twee dagen "Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand. Apache/2.2.15 (CentOS) Server at www.waarmaarraar.nl Port 80" te zien, ik moet deze openen vanuit de homepage van WMR, dus niet naar links of rechts op vorige of volgende pagina. Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar bij mij is dit dus wel het geval. Ik werk met w7 en Google Chrome. |
|
Jura6 Erelid
WMRindex: 3.149 OTindex: 2.078
|
Dat is vreemd! Het artikel staat er namelijk pas sinds vandaag op.
Bij mij werkt het ook alleen via de homepage. de link "Linkshandigen verdienen tot 12% minder »" is namelijk leeg. dwz, er is geen url aan gekoppeld.
Laatste edit 07-12-2014 13:37 |
|
omabep Oudgediende
|
@Jura6: Dan zal ik het vandaag twee keer geprobeerd hebben, ik dacht dat ik het gisteren ook al had gezien. Foutje van mij, maar de klacht is er nog steeds. |
|
Jura6 Erelid
WMRindex: 3.149 OTindex: 2.078
|
Zie edit vorige post |
|
nietmeer
|
@omabep: Als je op de titel klikt gaat het goed. Klik je op 'verder' dan gaat het mis.. |
|
omabep Oudgediende
|
SamuiAxe: Inderdaad bij "verder" gaat het ook mis, die had ik nog niet geklikt omdat op de titel wel doorging. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.005 OTindex: 93.468
|
@omabep: SamuiAxe: ???? bij mij doet alles het gewoon |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@allone: Als je op de titel klikt dan doet alles het inderdaad gewoon Maar als je op 'verder' klikt niet |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.005 OTindex: 93.468
|
@DreamerTje: ah idd.. maar alleen bij dat ene artikel.. bij andere artikelen werkt het wel |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.325
|
Het komt door het %-teken in de titel. Ik zal dat niet meer zo doen. |
|
BatFish Oudgediende
WMRindex: 8.010 OTindex: 23.867
|
Als ik binnen forumonderwerpen (bv spelletjes) op "laatste reactie" klik dan springt hij niet naar de laatste reactie, maar naar de bovenste reactie op de voorlaatste pagina. Dit gebeurt sinds ik terug ben van vakantie - dus sinds het nieuwe jaar. Het is onafhankelijk van de pc waarop ik werk (thuis windows 8.1, werk windows 7). Weet iemand waar dat aan ligt? |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.325
|
|
|
BatFish Oudgediende
|
Hoop dat @Voogeltje de oorzaak snel vindt. het is best irritant. |
|
nietmeer
|
|
|
EruYagami Oudgediende
WMRindex: 19.022 OTindex: 1.455
|
Vanochtend rond 6:00 ofzo een storing een database. Eerst de reguliere verse pagina, na doorklikken meestal de storingspagina met een 'dummy-frontpage' met oude artikelen en een enkele keer geen verbinding met de server. Nu lijkt alles het weer te doen. Geen Koreanen die WMR gehackt hebben ofzo, hoop ik toch? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Voogeltje zal het zo spoedig mogelijk oplossen |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@BatFish: excuses, probleem zou nu opgelost moeten zijn. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Ik krijg nu elke ochtend regelmatig de storingpagina te zien. Erg jammer als je dan net een mail, blog of reactie verstuurd. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Alev: doe volgende keer even een screenshot met exacte tijdstip dan kan ik op onderzoek uit... |
|
zotteopa Senior lid WMRindex: 24 OTindex: 1.169 S |
@Voogeltje: Het is tussen 06.00 en 07.30 uur Al een paar weken Het is steeds maar even, maar wel vele malen achter elkander |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
same problem here ...het is inderdaad irritant omdat het pas gebeurt nadat je een berichtje hebt getypt |
|
zotteopa Senior lid WMRindex: 24 OTindex: 1.169 S |
van de storings meldingen geen last meer |
|
BatFish Oudgediende
|
|
|