Storingsmeldingen |
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Ik probeerde vanochtend mijn reactie aan te passen bij het artikel over Rutte twittert fijne ramadan om een typfoutje te verbeteren, maar dan krijg ik de melding 'Ik weet niet wat er fout ging maar wat je zoekt bestaat niet.' |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.312
|
@Madarian: Dat komt door de quootjes in de titel. Foutje van mij. |
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Merci voor het oplossen daarvan.
Is het jullie bekend dat het forum nu ook te zien is als er niet aangemeld is? Willen jullie dat, of is dat een programmeerfoutje? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Madarian: dat was wel bewust inderdaad, forum is sowieso openbaar. |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Geen storing maar ms wel, zo dat niemand meer op WMR komt, Voogelvlucht, 3 dagen niet één reactie is toch erg!!! Is toch niet de bedoeling lijkt me Zo jammer van WMR!!! Hopelijk is er de kracht om WMR in zijn geheel wel te laten bestaan!!! Wees niet te-kortzichtig daarin! Bedankt voor wat eens was, het heeft me gemaakt wie ik nu ben, sterker dus!!! Tjuus |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
@Zuwe: WMR is meer dan Voogelvlucht alleen |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Zuwe: vergeet niet dat het ook vakantie tijd is |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
|
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.004 OTindex: 93.467
|
het café was nooit mijn favoriete plek |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.844 OTindex: 3.187
|
@Voogeltje: Mijn vriendenlijst is verdwenen, is dit een fout in het programma of is dit bewust gedaan? |
|
Sjaak Moderator
|
|
|
EruYagami Oudgediende
WMRindex: 19.022 OTindex: 1.455
|
Ik heb m'n vriendenlijst ook nog. |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.844 OTindex: 3.187
|
Oké, ik zie hem nu ook aan de zijkant links, maar nog steeds niet als ik op "meer..." klik, daar kreeg ik voorheen gewoon de hele lijst te zien en daar is hij verdwenen want zo ging ik er altijd naartoe.
Maar fijn dat ik hem dan weer terug heb. |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Iemand die lid wil worden krijgt na invullen van de naam, wat je zoekt bestaat niet. Ik heb het geprobeerd en ik krijg dat ook. Hoe kan dat? |
|
Sjaak Moderator
|
@stora: Zit er misschien een spatie of een niet-letter teken in de naam? |
|
stora Oudgediende
|
@Sjaak, nee, gewoon 6 letters die de naam vormen. |
|
stora Oudgediende
|
@Sjaak, het is gelukt via een andere browser. Op Chrome lukt het niet. Ik hoop dat ik het goed overbreng zo |
|
Sjaak Moderator
|
|
|
stora Oudgediende
|
Ik ook |
|
dexter Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 0
|
is gelukt helaas wou het niet via chrome wel via de gewone explorer |
|
nietmeer
|
|
|
EruYagami Oudgediende
WMRindex: 19.022 OTindex: 1.455
|
Yep, de lay-out van de voorpagina spoort niet... Artikelen van eerder op de dag 'weg' en alles schots een scheef... |
|
nietmeer
|
Na 12 december 2013 worden geen berichten getoond in mijn jouwnaam reactie. Enkel berichten van gister en vandaag zie ik terug, maar van een maand geleden bijvoorbeeld niet. |
|
RNoodles Oudgediende
WMRindex: 613 OTindex: 8.939
|
Het is bij mij niet mogelijk om m'n avater aan te passen. Ik wil er een kerstavater van maken. Is dit een foutje/storing? Ik krijg een pagina met de melding: Ik weet niet wat er fout ging maar wat je zoekt bestaat niet. |
|
linctus Oudgediende
WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
@RNoodles: Ik had hetzelfd inderdaad en Mmore zou er naar kijken. (ik heb trouwens ook het vermoeden dat stamgasten niet meer wekelijks worden bepaald) |
|