Storingsmeldingen |
GroteMop1983 Oudgediende
WMRindex: 5.889 OTindex: 7.881
|
@Sjaak: @RNoodles: en @linctus: Ik zou gewoon een avatar willen aanmaken. Dat lukt niet. Als je bij het beginmenu op 'meer....' klikt zie je in het begin al staan: Quote: * kan alleen bij WMR-index > 500 en/of OT-index > 1000 en/of na het kopen van een t-shirt Maar ik zit met mijn WMR-index en OT-index toch al over de 500 en 1000 heen? |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.004 OTindex: 93.467
|
Quote @linctus: (ik heb trouwens ook het vermoeden dat stamgasten niet meer wekelijks worden bepaald) hoezo? hoe verklaar je dan dat ik deze week wel stamgast ben? want dat ben ik niet iedere week.. wat de avatar betreft, ja, daar krijg ik ook de boodschap Ik weet niet wat er fout ging maar wat je zoekt bestaat niet. |
|
nietmeer
|
Ik loop eveneens tegen het Avatar-probleem aan. Help ! |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
had er al wel eentje gezocht en gevonden, maar als dat zo is, dan maar geen Kerst-Avatar er is tenslotte ook geen blog meer waar die dingen worden beoordeeld, en stel je voor dat ik na de feestdagen mijn 'trouwe tomaat' niet meer terug kan zetten |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Avatar veranderen werkt al maanden niet meer |
|
nietmeer
|
@Sto: Maar ik kom hier niet meer zo vaak, dus ik mis dit soort dingen ... |
|
Sto Oudgediende
|
Vailan: ik kom hier ook niet meer zo vaak, maar het viel me paar maanden geleden op dat het niet werkte. Dus dat zegt wat over de betrokkenheid van Voogeltje |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.844 OTindex: 3.187
|
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Sto: helpdesk berichtje doet wonderen. Als het goed is moet je nu er wel bij kunnen. |
|
GroteMop1983 Oudgediende
WMRindex: 5.889 OTindex: 7.881
|
|
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Minion Oudgediende
WMRindex: 82 OTindex: 22.617
|
Ik postte net bij wat eet je vandaag, maar er verschijnt niets Geeft wel aan dat ik er als laatste postte Edit: Nu weer wel Zeker de winterblues... Laatste edit 05-01-2016 16:41 |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.844 OTindex: 3.187
|
Is nu ook al mijn "@jouw_naam reacties (zeeeeeer beta )" uitgeschakeld? Er staat al de hele dag niets. |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.268 OTindex: 96.116
|
|
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.312
|
|
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Ik en ook @GroteMop1983, hebben als we inloggen dat we er binnen 2 tellen weer af worden gegooid. Ik log nu ergens anders in en ik kan er gewoon op. Wat is het probleem, want GroteMop kan nog steeds niet inloggen. |
|
Sjaak Moderator
|
@stora: Probeer eens je browser-cookies en tijdelijke bestanden op te schonen. Kans dat het daarna weer werkt. |
|
stora Oudgediende
|
@Sjaak, ik ga het doorgeven. Wel apart dat het bij ons beide niet werkt. |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.667 OTindex: 28.577
|
@Sjaak: @Mamsie: @omabep: Zondag ochtend: nog geen "beta's". En Forumreacties zijn er ook niet. normaal na een dag plenty. Laatste edit 14-02-2016 09:39 |
|
Sjaak Moderator
|
Wil iedereen die niet kan inloggen zich hier even melden? Maar even serieus: ik hoop dat @Voogeltje het snel kan onderzoeken. |
|
stora Oudgediende
|
Bedankt @Voogeltje@Sjaak. Iedereen die zich inlogt moet dus ook het vakje "login onthouden "aanvinken en dan blijf je er in. Alleen nieuwe accounts die komen niet verder dan 2 tellen op wmr en dan worden ze er alsnog uitgeflikkerd. Maar @Voogeltje is er dus nog mee bezig. |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.667 OTindex: 28.577
|
Ik zit nog steeds met "jouw_naam reacties (zeeeeeer beta )", die helemaal niets meer aangeeft. net als @omabep: en @Mamsie: eergisteren. |
|
Sjaak Moderator
|
@stora: @Voogeltje: Misschien is het handiger om die optie standaard te maken voor iedereen die inlogt. Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat je hier niet ingelogd wilt blijven. |
|
nietmeer
|
"Er zijn problemen met het beveiligingscertificaat van deze website." Hierdoor moet ik constant op "Doorgaan" klikken bij elk pagina. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Alev: welke browser gebruik je? Het certificaat is namelijk nogal nieuw. |
|