Storingsmeldingen |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Dav: welke url gebruik om je avatar te uploaden? Want het blog upload script is gelijk aan dat van avatars. |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
moet ik de locatie van de avatar op mijn computer geven? dat is namelijk C:Documents and SettingsGamesBureaublademoticon 3.jpg ik heb em net ook geupload via het afbeeldingen uploaden, zonder resultaat. dit is de link |
|
Voogeltje Administrator
Op welke wmr pagina probeer je de avatar te uploaden. |
|
|
ik zal het opzoeken |
|
|
dat is dezehttp://server01.waarmaarraar.nl/pages/wmrtshirt/wmrplus.html |
|
Voogeltje Administrator
Dan zit je wel goed. Wat voor foutmelding krijg je tijdens het uploaden? |
|
Chanouk Erelid
WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
kan het zijn dat er soms een server van wmr uit ligt? want afentoe kan ik geen verbinding meer krijgen en ligt de hele site er af bij mij. Ik heb me eigen internet verbinding al gecheckt maar heb niks kunnen vinden |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Chanouk, heb ik ook regelmatig en dan hebben anderen het niet, weet niet waar het aan ligt :/ |
|
|
er staat dat het geen jpg bestand is, maar dat is het simpelweg wel! vandaar dat ik nog een post gaf @Enkiehet ligt toch aan de serververhuizing? of niet? |
|
Chanouk Erelid
|
Quote: het ligt toch aan de serververhuizing? of niet? Nee dat heb ik al heel lang maar de laatste tijd is het vaker @ enkie heb jij draadloze internet verbinding?? |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Chanouk, dat heeft er niks mee te maken, want dan doet heel internet het verder nog gewoon prima. Met mijn draadloze verbinding heb ik nooit problemen |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik heb er inderdaad soms ook last van, dat wmr niet volledig wil laden, of helemaal niet, soms krijg ik een pagina van wmr te zien zonder de bekende lay-out enzo |
|
Chanouk Erelid
|
@ enkie
oh oke eerst dacht ik namelijk dat het daaraan lag. omdat de verbinding ook soms wegviel. maar nu heb ik er geen last meer van.(dat de verbinding wegvalt) |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
je kan je geuploadden plaatjes niet verwijderen... |
|
nietmeer
|
da's geen storing man... |
|
Wilco Oudgediende
eh... jawel, want er staat een verwijderknop, maar je kan hem niet verwijderen... |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik probeerde 'n afbeelding de uploaden en ik krijg de volgende error:
An error occurred while loading http://uploads.waarmaarraar.nl/wmrplus.php: Connection to host uploads.waarmaarraar.nl is broken. |
|
Voogeltje Administrator
F5 of kijken of je de afbeelding wat kleiner kan maken. Apache is nogal zuinig met afbeeldingen uploaden. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Oh ja, de grootte, niet echt bij stilgestaan... 1680x1050 is misschien niet Apaches idee van zuinig |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
[!] kan mijn e-mail niet openen [!]
wie heeft dat ook? |
|
Wilco Oudgediende
de mailtjes zelf of alleen de mailbox niet?
ik kan namelijk wel gewoon bij de mailtjes zelf |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ik kan geen blog-reacties meer lezen... de blogs zelf komen wel door, maar als ik op reacties klik krijg ik een blanco pagina voor ogen... |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Uh-o.. Edit: Fixed |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
http://andreesie.waarmaarraar.nl/blog/4099/ID/140521/GO/0/Vraag_.html mijn blog doet et niet wel op normale pagina, maar niet op blogpost zelf;) ik zal effe kijkendoet et weer tx morie |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
thnx mmore... wat een service |
|