Storingsmeldingen |
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
Ik kan niet reageren op de blog van Goewwie! Ik krijg dan de melding dat ik moet inloggen , maar ik ben gewoon ingelogd. Heel vreemd |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik kan het blog niet eens openen... Ik zal even een admin waarschuwen. |
|
nietmeer
|
Het uitroepteken in de nick is de boosdoener vrees ik |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Denk ik ook, ik heb Voogeltje een berichtje gestuurd. |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote Kpuc: Het uitroepteken in de nick is de boosdoener vrees ik Dat denk ik ook. Je kan reageren via het profiel. |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
ehm, soms zie ik mn "blog reacties" niet, en soms weer wel.. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote ToM_xlr: ehm, soms zie ik mn "blog reacties" niet, en soms weer wel.. Jep, daar heb ik nu ook last van, heb 'n screenshotje gemaakt... Niet dat dat helpt, maar goed Edit sjatter: hé |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
je weet maar nooit hè |
|
Wilco Oudgediende
je weet maar nooit hè edit: srry, ik was weer te enthausiast met de enter knop |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ik wordt nu drie keer op rij van de server afgegooid... ik typ een reactie, Tab-Enter, en ik krijg "om hier te reageren moet je lid zijn" waarna ik me dus opnieuw moet aanmelden... enig idee hoe dat kan? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Log in met het vinkje ingelogd blijven aan, dan blijf je altijd ingelogd totdat je uitlogd. |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik log altijd in met pietjevlip-Tab-*****-tab-space-tab-space... dan staat dat vinkje dus aan... |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
mijn laatste(deze niet mee gerekend) reactie was in "VDS" maar komt niet in mijn lijstje van laatste reacties is dat een storing? *edit deze staat er wel in* |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Soms kan ik de mail niet lezen.. de pagina wordt ververst meer niet
dan ontdek ik dat dat alleen bij IE 5 is.. nu ga ik testen of de verse IE 6 dat ook heeft..
Inderdaad - IE 5 werkte dus niet bij de mail - waarschijnlijk een server-side implementation ?
|
|
Wilco Oudgediende
mijn avatar wordt niet verkleind |
|
nietmeer
|
Wilco andere! |
|
Wilco Oudgediende
ik heb hem al eerder gehad, maar ik ben al bezig met het te fiksen |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik zie in het topic 'bureaubladachtergrond', mijn tweede post niet meer. Mijn screenshot. (Mmore heeft nog gereageerd, net als Stryper) |
|
nietmeer
|
De laatste drie artikelen Bierfles uit dikke darm verwijderd Kerkbezoekers werken dronkaard de kerk uit Basejumper springt van attractie zijn niet zichtbaar hier, wel op Google, op wmr nog steeds niet |
|
pietjevlip Oudgediende
|
het laatste artikel dat bij "home" staat is "Kinderen spelen met granaat" De rest (7 artikelen ) moet je naartoe bladeren... hoe kan dát nou weer? Edit ter info: Avant en IE... |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
inderdaad, moet je naar toe bladeren. is mij ook al opgevallen. vraag MIJ niet hoe het kan. heb wel al vastgesteld dat een andere browser (ging zelf dus van Opera naar Firefox) dit keer waarschijnlijk ook niet helpt |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.392 OTindex: 55.104
|
Dat is niet bij iedereen zo. Waarschijnlijk zit de pagina van een paar uur geleden bij je provider nog in de cache. |
|
nietmeer
|
Bij mij kon ik de home page niet verversen in firefox niet en nadien met explorer 1 x goed en daarna hetzelfde probleem. Mijn storing die ik bij sjatter had gemeld is opgelost. |
|
nietmeer
|
Voogel Storing opgelost, in sneltreinvaart |
|
Wilco Oudgediende
|
|