Storingsmeldingen |
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
@Relpa checking.... *edit checked, maar zonder hoofdletter werkt het niet. Dat lijkt mij dan ook geen storing. Misschien ikzelf een beetje* |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ik typ het in met hoofdletter en krijg bergen hits op scarie5 edit: PV, ik heb FF op staan |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
welke browser DK? |
|
Henise Oudgediende
WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Als ik bij Blog images probeer de plaatjes te verwijderen, dan gaat dat niet en geeft hij "Error on page" aan. |
|
Crash Erelid
WMRindex: 1.817 OTindex: 133
|
Wat Henise zegt heb ik ook nog steeds. En de knop die een mailtje verstuurt als ik een bericht op m'n PP krijg werkt niet meer. Ik krijg nu, hoe dan ook, een bericht Nu kan ik al wel voorspellen dat het antwoord is: "moet je maar niet met IE werken" Maar ik blijf het een storing vinden |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Het "hangt" op het moment een beetje... aan m'n verbinding ligt het niet, heb ik al gechecked... nou ja, ik zie vanavond wel vader, wilde het even gemeld hebben. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Helaas gebruikt uw admin zelf een mac zonder IE, misschien zou iemand even de exacte foutmelding willen mailen? Dan check ik even wat ik er aan kan doen... |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Iedereen, sorry foutje! Blijkt dat er ergens iets ouds zat... |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Voogeltje: Iedereen, sorry foutje! Blijkt dat er ergens iets ouds zat... Ik was het niet |
|
Crash Erelid
WMRindex: 1.817 OTindex: 133
|
@Voogeltje; Ik neem aan dat je de oplossing had voor de storing met het doorsturen van de PP berichten? (heb ik nog niet getest) Das mooi Het enige wat ik kan vinden over het niet kunnen verwijderen van de uploads is het volgende: Quote IE storing melding: Regel: 29 Teken: 1 Fout: Object wordt niet verwacht URL: http://uploads.waarmaarraar.nl/wmrplus.php Quote IE storing melding: Regel: 11 Teken: 25 Fout: Id wordt verwacht URL: http://uploads.waarmaarraar.nl/wmrplus.php |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik zie geen knipperende cursortje op mijn blog om te typen voor de rest overal zelfs waar je niks kan invoeren kan je dat verhelpen? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
ehm... is dit probleem iets dat aan mijn verbinding ligt of...? Quote: Nu online -- pietjevlip en nog 331 anderen. |
|
Chanouk Erelid
WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
ik word gestalkt door de sint nou ja niet precies maar ik heb de afgelopen 5 min wel zeker 4 berichtjes gehad van sinterklaas dat ik de gedichten moet gaan lezen is dit ergens een foutje of een grap |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik dus ook.. heb er ook al 5.. |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik ook al 5.. |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Hahaha grappig |
|
Theetje Oudgediende
Kan hier wat aan gedaan worden? Voel me gestalkt door de Sint edit: nummer 6 is binnen.. |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Sinterklaas mist Nederland |
|
Theetje Oudgediende
Heb er nu al 7.. Iemand die dit scriptje even stopt? |
|
nietmeer
|
Jah, Sint is aan het spammen |
|
Chanouk Erelid
WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
ik heb er 7 nu word er wel een beetje moe van nu zit nu op tien mailtjes |
|
nietmeer
|
ik heb er nu al 7 in 1 min |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Sint wordt dement.... hij vergeet steeds dat ie al mailtjes gestuurd heeft... heber nu al 6 |
|
Theetje Oudgediende
8 al.. Iedere minuut 1.. |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik heb er al 8 |
|