Storingsmeldingen |
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Nu niet meer. |
|
ajax_4ever Senior lid WMRindex: 243 OTindex: 51 Wnplts: De Maan S |
Soms als ik een reactie op het forum wil plaatsen krijg ik de waarschuwing: U moet een bericht opgeven. En ik weet 100 % zeker dat ik dat had gedaan |
|
Henise Oudgediende
WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Dan is je reactie te kort. Een paar spaties erbij en het is oké. |
|
Hoeveel tekens moet je reactie zijn dan?
Oja, is er ook een topic voor als je ergens een vraag over hebt ofzo? |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.392 OTindex: 55.105
|
Minstens 5 tekens.
Voor vragen kun je het beste eerst even de F.A.Q. raadplegen. Kom je er niet uit, stuur dan even een mailtje aan een van de admins. |
|
Quote Sjaak: Minstens 5 tekens.
Voor vragen kun je het beste eerst even de F.A.Q. raadplegen. Kom je er niet uit, stuur dan even een mailtje aan een van de admins. De F.A.Q. ken ik uit mijn hoofd |
|
Waarom doet mijn blog het niet als ik op "Mijn blog" klik? En ook niet als ik op "Weblog: klik" klik bij een reactie van mij? linkEr staat: Quote: De tag 'ajax_4ever' is voor 0 artikeltje gebruikt |
|
Clio Erelid
WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Als ik Sto's blog wil lezen lukt dat nooit dan krijg ik dit: Quote: Sto_.waarmaarraar.nl could not be found. Pleas check the name and try again. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Cleo, Er zijn toch genoeg andere manieren om op iemands blog te kijken ? (de zoek functie, of via vriendenlijst o.i.d. ) |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@ Ajax_4ever. dat is een foutje in de site, mensen met een "_" in hun nam kunne die functie niet gebruiken. ik zou via je profiel naar je blog gaan |
|
Quote ToMxlr: @ Ajax_4ever. dat is een foutje in de site, mensen met een "_" in hun nam kunne die functie niet gebruiken. ik zou via je profiel naar je blog gaan O dat is het, dat is ook dom Als ik naar mijn profiel ga kom ik bij mijn profielbewerkingsdeel, dan moet ik op opslaan klikken en dan pas op mijn blog, wat het ik het toch zwaar |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Of je laat je naam aanpassen |
|
ToMxlr Erelid
|
Quote Luna: Of je laat je naam aanpassen zoals ik gedaan heb |
|
Quote Luna: Of je laat je naam aanpassen Passen jullie je site maar aan mij aan Ik ben Ajax_4ever en dat blijf ik |
|
Luna Moderator
Je kan ook Ajax4ever doen ofzo of gewoon Ajax...of PSV, maakt mij niet uit |
|
Quote Luna: Je kan ook Ajax4ever doen ofzo of gewoon Ajax...of PSV, maakt mij niet uit Ja Ajax4ever had ik zelf ook al bedacht hoor |
|
Luna Moderator
Hmm, ik dacht, die schiet uit zijn slof over PSV |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Neenee Luna, dan had je ADO moeten zeggen |
|
Quote Luna: Hmm, ik dacht, die schiet uit zijn slof over PSV Nee, want dat zou te voorspelbaar zijn geweest Maar waarom kan er dan niets gedaan worden waardoor ik wel gewoon naar mijn blog kan? |
|
ToMxlr Erelid
|
ajax_4ever 2e , dat moet je zeggen |
|
Hee, ik heb bij een andere blog mijn naam en lidnummer ingevult, dan doet hij het wel Ajax_4ever verandert automatisch in ajax4ever en dan linkt hij naar mijn blog Kijk maar: mijn blog |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik zie twee keer 'Weblogs' aan de linkerkant staan.. |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Pluppel: Ik zie twee keer 'Weblogs' aan de linkerkant staan.. Da's omdat je anders je de nieuwe weblogs niet kan zien, ze willen meer dat je weblogs bekijkt en daardoor twee keer dat erop hebben geplaats |
|
Puck Oudgediende
WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Pluppel, je bent niet de enige |
|
nietmeer
|
Aan de zij kant heb ik 2x weblog sms staan ! |
|