Storingsmeldingen |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Jersan: Ik klikte net de WMR-pagina aan en kreeg dit foto nu is het weer goed maar ligt dat aan mijn internet of niet? het is hier wel een beetje traag vanavond De nieuwe WMR (nee, waarschijnlijk had je maar een deel van de stylesheet gedownload, oftewel: je had niet alle gegevens gedownload voordat de pagina getoont werd.) |
|
nietmeer
|
okee, ligt dus aan mijn internet. dank je ik ben weer blij dat ie t doet liever niet trouwens dat de nieuwe WMR |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik krijg constant na elke reactie dit |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
hahah, dat was "vroeger" zo |
|
Andreesie Oudgediende
|
en ik heb ook geen blog reacties meer |
|
Andreesie Oudgediende
|
ik denk dat WMR gewoon effe niet goed is in FF in IE-tab wel weer |
|
nietmeer
|
Als ik naar het forum wil of blogpostings wil bekijken kom ik niet op de gevraagde pagina, pas na vele keren F5 of helemaal weer opnieuw inloggen. Op mijn eigen blog kom ik pas na een hele omweg. Zou zonet een reactie geven op een artikel, moest 4 keer inloggen voor die reactie werd weergegeven, en zo gaat het met alle gevraagde pagina's. ik zit op server waarmaarraar03. |
|
nietmeer
|
Als ik naar het forum wil of blogpostings wil bekijken kom ik niet op de gevraagde pagina, pas na vele keren F5 of helemaal weer opnieuw inloggen. Op mijn eigen blog kom ik pas na een hele omweg. Zou zonet een reactie geven op een artikel, moest 4 keer inloggen voor die reactie werd weergegeven, en zo gaat het met alle gevraagde pagina's. ik zit op server waarmaarraar03.
Edit: gebeurt dus zowel in FireFox als met IE7 ... |
|
nietmeer
|
en dan gebeurt het dus dat ik een reactie 2 keer zie |
|
girl-elisa Actief lid WMRindex: 78 OTindex: 21 Wnplts: in een hui S |
als ik in 1 keer naar mijn blog wil gaan, dus op dat menu ga staan, mijn blog... dan gaat ie zoeken naar ikku_h. en dan kom ik dus ook niet bij mijn blog terecht. heb ik al best wel lang last van. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote ikku_h: als ik in 1 keer naar mijn blog wil gaan, dus op dat menu ga staan, mijn blog... dan gaat ie zoeken naar ikku_h. en dan kom ik dus ook niet bij mijn blog terecht. heb ik al best wel lang last van. Moet je even vragen of je je naam kan laten aanpassen.. Komt door de _.. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
'K zie ineens dat m'n out-box verdwenen is ...Strange edit: Relpa · Mijn profiel · Mijn blog · Mijn vriendenlijst · Mijn E-mail (0) · Artikel toevoegen meer... edit II: IK kan nu (20.39), via m'n mail wél naar m'n out-box, dat was om 20.08 niet mogelijk |
|
nietmeer
|
@Relpa bij mij dus ook zal zo wel weer tevoorschijn komen denk ik Edit: het is de hele dag al feest bij mij om op WMR te komen én om er dan te blijven |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
De outbox is uit het menu links en staat voortaan bij je inbox, wat eigenlijk ook wel een logische plaats is. |
|
nietmeer
|
klopt helemaal, ik zag hem er zonet staan |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Prima, da's duidelijk dan, ik zag je bezig en snapte het niet helemaal, nu wel |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Quote Voogeltje: De outbox is uit het menu links en staat voortaan bij je inbox, wat eigenlijk ook wel een logische plaats is. Zou je dan dat linkje wat je boven Inbox hebt staan, ook boven Outbox kunnen zetten (alleen dan dat die linkt naar Inbox) is wel handig vind ik zelf |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kan cee-n-cee en Bloempje niet verwijderen uit vriendenlijst, als ik op het rode kruisje klik. Wel melding in mijn outbox dat ik ze verwijderd heb. Bloempje heet nu DreamerTje en cee-n-cee is er helaas niet meer, vandaar dat ik ze wil verwijderen. Als je op de pp van iemand een berichtje hebt achtergelaten staat er in het blauw meteen terug naar de reacties. Als ik daar op klik gebeurt er niets. |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
|
|
Nlmichiej Lid WMRindex: 25 OTindex: 89 Wnplts: Lelystad S |
Ik denk dasse daar wel van op de hoogte zijn Wilco |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Cache had even wat problemen, even een reset was genoeg... |
|