WMR bowling 13 - 23 oktober |
Bikerrebel Senior lid
WMRindex: 814 OTindex: 40
|
@glaasje, ik wil je wel ophalen. Tis voor mij niet zo heel erg ver om. |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Bikerrebel: vanuit Spijkenisse???? |
|
Bikerrebel Senior lid
|
@emmertje: Ik kom vanuit de training, en de PHV zit in rotterdam, dan rij ik gewoon een stuk binnendoor, das nie zo erg. |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Stein ligt in Zuid-Limburg toch? Vanuit Rotterdam naar Stein naar Utrecht??? |
|
Bikerrebel Senior lid
|
Huh, ik dacht dat Stein bij Haastrecht lag. Of ben ik nou gek?(Retorische vraag die standaard met ja kan worden beantwoord) |
|
Bikerrebel Senior lid
|
Ik zie dat er 2 zijn. En zo te zien woont hij helaas in de Limburgse versie. Sorry man! |
|
glaasje Erelid
WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
Bikerrebel: dat is niet erg hoor (trouwens hier ligt stein ) is er mischien nog iemand uiit limburg die met de trein komt? dan kan ik mischien die op een station opwachten. (was er trouwens niet een pagina waar je kon zien waar ieder lid woont?) |
|
glaasje Erelid
WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
weet iemand of heraux ook gaat? |
|
MitoThorson Oudgediende
WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
nog maar 2 dagen en dan is het zaterdag |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Weet ik niet Glaasje, sorry Ik had ook een vraagje! Hoe zit het met parkeren daar? Je moet door een poortje, en er dan weer uit, maar wanneer moet je dan betalen, en werkt dat met kaartjes? |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.378
|
Door de slagboom, eerst kaartje trekken dus in je tas/knip bewaren, voor het naar de auto lopen betalen aan de 'zuil' die voor het hotel staat... Wijst vanzelf, ik kan/kon het ook |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@Naaoomii: dat wijst zich vaak voor zich en anders doe je er een paar minuten over, maakt niet uit heb er iig nog steeds zin in |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@Naaoomii: Parkeren op de parkeerplaats voor het voetbalveld tegenover de bowlingbaan kost niks. |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Zuwe en FrankB, ja dankje Haha ja ik raak zenuwachtig van als ik niet weet waar ik mee moet beginnen haha Dankjewel @ Sjatter, ohhh dan ga ik eens kijken of ik dat kan vinden, en anders gewoon betalen, kost toch niet zo veel |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@Naaoomii: zorg eerst maar dat je er komt, dan kan je daar wel even hulp vragen |
|
Naaoomii Oudgediende
@ FrankB, was wel van plan om er te komen ja |
|
sjatter Oudgediende
|
|
Naaoomii Oudgediende
sjatter: Tom?! Oh Teun bedoel je? In dat geval: die kan niet komen die zaterdag Ik neem wel Banaal en Schepje mee Is dat ook goed? |
|
sjatter Oudgediende
Tom-Tom, om de weg te wijzen. |
|
Naaoomii Oudgediende
|
|
sjatter Oudgediende
@Naaoomii: Bij de volgende afslag rechtsaf............Onee, bij de vorige. |
|
Naaoomii Oudgediende
Haha die reclame.. Hier rechtsafslaan *rijdt bosjes in*.. Of ga met uw muis naar de rechter bovenhoek.. Hahaha |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
@glaasje : zie mail en ja we moeten dit goed regelen |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
euhmm, waarschijnlijk een domme vraag maar welke buslijn moesten we ook al weer hebben van UCS naar de Mitland ? *wéét dat er vást wel iemand zal zijn die't wél zeker weet maar tóch* p.s.: en ik ben feitelijk te lui om't ff op te zoeken |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
sorrie mensjes aangezien ik nog steeds ziek ben kan ikniet mee naar de bowling |
|