WMR bowling 14 |
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Zeker te weten Luna ouwerwets weer *m'n brat erbij en nog véél meer van de 'oude gang' dus gaat helemaal goedkomen* *Wordt weer knuffeltijd* *boink* @FD, misschien is d'n Kaam bij z'n moeder dat weekend ? |
|
flyingdutchy Oudgediende
WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Relpa: nou ja hij heeft erbij staan dat ie vanaf gouda gaat , dus lijkt me niet echt dan XD en als het mooi weer is gaat ie fietsen en vanuit friesland daarheen fietsen ben je lang onderweg . maar ja het kan maar zo dat ie toch vanuit hier gaat . ik weet het niet XD. |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
FD en @Relpa: Lang verhaal, haha. Er komt ook op 7 Mei een vriend van me mee, die had zin om mee te gaan, heeft hier nog geen account, komt misschien wel, ik wacht op bericht van Voogeltje erover |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Pff laat em een account aanmaken en zichzelf opgeven |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Grommerdegrom, ruim op tijd vrij gevraagd, wat doen ze? Juist, me op zaterdag inroosteren Dat wordt even bellen van luitjes, dat gaat m niet worden |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@Mmore: Ik heb Voogel erover gemaild. Ik wil de mail ook nog wel naar jou sturen? Kpuc: Balen Inderdaad maar even bellen |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Kpuc, je moet komen,hoor |
|
Trudie Erelid
WMRindex: 3.616 OTindex: 199 S |
Heb niet alle mailtjes gelezen, maar verzamelen we weer op urtecht centraal. Onder het grote blauwe bord? |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Zal inderdaad wel weer daar zijn Trudie je zou denken dat Mmore / Voogel weet dat ze dat in post 1 moeten zetten... |
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Definitief nee voor mij, heb dan weer net nachtdienst gehad |
|
Luna Moderator
Ja, onder het grote,blauwe bord |
|
Kpuc Oudgediende
@Luna: Ja, ik bel ze wel even morgen, zou een klotestunt zijn als t niet zou kunnen |
|
Luna Moderator
Ja, laat me weten dan,want anders kijk ik ook aan wat ik doe |
|
Jovi-Mama Oudgediende
WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Kpuc & Luna: no bowling without u 2.... En ik heb me kids al beloofd dat we gaan, dus jullie hebben no excuse om niet te komen |
|
Zuwe Oudgediende
|
Elwin hier: Quote: Bratets, als je de 'vroeg aangevraagd zaterdag' geen vrij kan krijgen dan wordt je acuut ziek toch *Heb net gisteravond alles uit de doeken gedaan over hoe de 'vork' in welke steel zit* KOM als't kan brat *boink* *p.s.: Joke agrees |
|
Kpuc Oudgediende
Loenie, Jovi, Bratets, ze kunnen me wat, maar die zaterdag, en vrijdag ervoor, moet ik gewoon vrij zijn, punt |
|
Zuwe Oudgediende
|
Puno volim te brat *boink* *Come Hell or highwater* Dosvidjena |
|
Kolleke Erelid
WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
Kpuc: Leuk! Dan zie ik je ook een keertje! |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Gewoon allemaal komen |
|
Zuwe Oudgediende
|
Quote Little Queen: Gewoon allemaal komen Gister smaakte naar meer |
|
Jovi-Mama Oudgediende
WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Kpuc: SUPERSUPER!!!! net zo leuk! |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Denk dat ik Arya's Pikachu maar eens mee moet nemen |
|
Kpuc Oudgediende
Ik maak er geen afterparty op t kotje hier van, maar zal zeker en dwars op de bowl en uitrit in de stad zijn Ze regelen maar wat want gevraagd en bevestigd via de foon is voor mij geldig |
|
Zuwe Oudgediende
|
Krèk brat, juustem *Zal goedkomen* We (elwin/joke) weten je te vinden makker *boink* |
|