WMR bowling 14 |
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
@yes_my_dear: Ik blijf in Zuilen dus al je iemand mee wilt nemen zou dat fijn zijn, blijf iig tot zondag hierzo |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
|
|
nietmeer
|
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nou, ik kom denk ik niet meer online Morgen lange dienst en dan is het alweer zaterdag Dus ik zie jullie wel onder het grote bord |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Jersan: Misschien kun je meerijden met iemand die uit Zwolle, Meppel, Hoogeveen of ergens daar in de buurt woont? Die komen niet ver langs Elburg op weg naar Utrecht Niet echt een idee trouwens wie daar woont van WMR |
|
nietmeer
|
|
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Jersan: Met judy meereizen? |
|
nietmeer
|
Scary komt vanuit Meppel en ik zou vanuit Hoogeveen komen als ik er nog woonde . |
|
drsgeneeskunde Junior lid WMRindex: 2 OTindex: 6 S |
Ik ben van plan om de trein van 12.05 uit Rotterdam CS te nemen, die komt om 12.43 aan in Utrecht CS. Zijn er meer mensen die ook die trein nemen? En anders zie ik jullie hopelijk onder het grote bord op Utrecht CS. Tot zaterdag ! |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Drs: Ik stap op de trein in Gouda |
|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
best wel vreemd, als we nu maar 7 banen gaan hebben in plaats van alle 9. word proppen! |
|
nietmeer
|
@Arya: dat gaat nooit passen |
|
Sushi Oudgediende
WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Als iedereen komt die zich heeft aangemeld.. Dan is dat 10 man per baan |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Sushi; allemaal 1 keer gooien dan |
|
nietmeer
|
@Sushi: en de vrouwen mogen die ook meedoen, of moeten die voor de koffie zorgen? |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ik kom maar gooi niet mee *En zo kan ik er ws nog twee met zekerheid noemen en het zullen er wel meer worden* Ik vraag me eerder af of ze ons kunnen bergen in't zaaltje ? Nah, het wordt mooi weer |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@Relpa: Lekker buiten zitten joh |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Is vast uittehouden daarzo |
|
ErikTeske Senior lid WMRindex: 34 OTindex: 209 Wnplts: Velsen
|
nog even |
|
nietmeer
|
nog een halve ochtend |
|
nietmeer
|
Als we echt met teveel mensen op 1 baan moeten vanwege de vele aanmeldingen en het feit dat we 7 banen ipv 9 tot onze beschikking hebben, ga ik niet eens gooien denk ik . |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Vailan: Ik denk dat t zal meevallen, zijn er zat die dan zeggen van gaan jullie maar mooi gooien |
|
nietmeer
|
Kunnen de ouwelui lekker buiten kletsen en de jonkies doen het bowlen wel |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Oké, ik pak de trein van 12:09 op Gouda station richting Utrecht CS, de Intercity. Meer mensen die die trein hebben? De aankomsttijd is 12:29 |
|
nietmeer
|
@Kameleon: misschien later als ie ergens anders heen rijd Geef vooral het wagennummer op |
|