WMR bowling 15 - 22 oktober |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
De reservering is inmiddels al gedaan! Ik zal het inschrijf formulier zsm ook online zetten!
Edit MuseMatt: Iedereen die per trein komt, we spreken meestal om één uur af in de centrale hal van het station in Utrecht (daar voor het welbekende blauwe bord, voor zolang als het er nog hangt). Ik zal daar vanaf 12:30 uur zijn. We gaan dan per bus naar het bowling centrum toe. Vanaf Utrecht Centraal vertrekt elke 10 minuten een Stadsbus (lijn 11) richting "De Uithof / AZU". De halte waar je moet uitstappen is "Oorsprongpark".
Voor degene die te laat komen of niet met de groep reizen, tik het adres even in in Google Maps zodat je een idee hebt hoe je moet lopen vanaf de bushalte. |
|
nietmeer
|
Damn, 24 oktober begint de Breekweek en dan heb ik drie tentamens . |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ah, ik kreeg gisteren een mailtje dat de toetsweek in de week van 31 oktober is, dus ik ben hoe dan ook aanwezig. |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ik zal er zijn |
|
chevalier688 Senior lid
WMRindex: 169 OTindex: 1.224 S |
dat word mijn eerste keer |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Hebben we gewoon van 15 okt tot 22 okt elke dag een bowling |
|
Kameleon Oudgediende
Wilco Mooi gezien |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Meneer de administrator, Tot mijn grote spijt en ontzetting moet ik u helaas mededelen dat de kans op mijn aanwezigheid bij door u voorgesteld evenement momenteel bijzonder kleine proporties heeft aangenomen, aangezien er sprake is van een zekere mate van waarschijnlijke verhindering, waardoor het mij theoretisch gezien in het geheel niet mogelijk is om deze uiterst merkwaardige gebeurtenis bij te wonen. Met andere (en een stuk minder) woorden: Ik kom niet, denk ik |
|
Kameleon Oudgediende
Pietje Jij moet komen. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Vailan: dezelfde klacht lezen we van andere studenten. Is het echter niet zo dat als je de komende weken keihard leert, de zaterdag juist even een ontspanningsdag zou kunnen zijn en dan eventueel de zondag daarop nog een soort repetitiedag maken? |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
I will be there edit: Peitje niet? |
|
nietmeer
|
Vlak voor mijn tentamen week.. Dat gaat nog kiele-kiele worden |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Banaal: zie mijn tip hierboven. De komende weken iets minder WMR-en en je hebt tijd zat om te leren voor dat tentamen. |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@ledi: Haha Zo zit de doorsnee student niet in elkaar hoor! Alles uitstellen tot het laatste moment Maar om even ontopic te blijven: ik ben niet bij! |
|
Naaoomii Oudgediende
Quote Banaal: Vlak voor mijn tentamen week.. Dat gaat nog kiele-kiele worden Hela! Dat hadden we niet afgesproken Quote @DreamerTje: @ledi: Haha Zo zit de doorsnee student niet in elkaar hoor! Alles uitstellen tot het laatste moment Maar om even ontopic te blijven: ik ben niet bij! Ahhh loop ik je weeeer mis haha |
|
sjefke Oudgediende
WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Ik gooi dit keer al mijn gereedschap aan de kant, ik kom!!!!! |
|
nietmeer
|
@ledi: Oja, want ik heb al zoveel vrije tijd op het moment. Hoe vaak zie je mij hier nog? |
|
Tom-Servo Oudgediende
WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Waarom sta ik al bij de leden die zich op hebben gegeven? Ik lees nu pas over die bowling. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
|
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@Naaoomii: Jaaa Jammer! Ik heb al wat anders staan... De datum komt ook wel op 'n laat moment in verhouding met hoe lang mensen nog hebben om op te geven (3 weken) Eerst was het al maanden van tevoren bekend |
|
Naaoomii Oudgediende
@DreamerTje: ja, toen konden we er maaandenlang naar uitkijken haha Maar dan nog Jammer dat je wat anders hebt staan al, dat had ik de vorige keer. Dus wie weet volgende keer weer! *I hope so * |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
Naaoomii Oudgediende
@FrankB: Ja ik kom gewoon! Tenzij Teun nog iets plant voor smiddags maar dat moet ie maar gewoon niet doen |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@Naaoomii: Zeg gewoon tegen Teun dat je zin hebt om met hem naar Utrecht te gaan |
|
FrankB Oudgediende
|
samen met hem een hotelletje pakken |
|