WMR bowling 15 - 22 oktober |
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Little Queen: jaah ook wel weer zo, neem ik hem mee Nee dat is niks voor hem, ruimtes met mensen die hij niet kent en die ik wel ken FrankB: ja echt niet Niet in Utrecht |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@Naaoomii: Heb je m'n whatsapp bericht al gelezen btw ? |
|
Naaoomii Oudgediende
Little Queen: Ohnee! Ik krijg van whatsapp heel vaak geen meldingen dus en dat is echt heel irritant! Ff kijken OH JEEEEEEEJ Haal dat waarschijnlijk ff weg dan haha |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@Naaoomii: Nja het is nog niet officieel zeker.. moet eerst nog overleggen op stage zelf ook he |
|
Naaoomii Oudgediende
Little Queen: Oja dat is waar, maar zeg maar dat ze de strikte instructies van mij moeten opvolgen, en die zijn: dat ze je gewoon wel kunt ruilen |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Ik ben er in elk geval bij |
|
Naaoomii Oudgediende
|
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@MuseMatt: dus ik moet de ongediertebestrijding laten aanrukken meneer de modera-TOR |
|
Naaoomii Oudgediende
@emmertje: moeten we ook een zandbak meenemen voor jou, meneer emmertje? |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Naaoomii: Jaaaaaaaaaa Dan neem ik Schepje en Zeefje ook mee |
|
Naaoomii Oudgediende
|
|
MuseMatt Oudgediende
|
@emmertje: doe maar hemelse modder, ik ben immers een modder-eter |
|
nietmeer
|
lekker is dat heb ik net afgesproken met mijn tante voor dat weekend, komt er een bowling Ik zal wel vragen of ze mee wil |
|
Thaiko Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.814 S |
Ik had dit jaar graag mee willen gaan. Helaas ben ik tussen 18 en 27 oktober niet in Nederland. Volgend jaar dan maar |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Ik heb me opgegeven |
|
nietmeer
|
Ik heb me ook opgegeven. Ik ga met eigen auto en kan een paar mensen meenemen uit de buurt. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dat is aardig, Grouse Jammer dat ik te ver weg woon |
|
nietmeer
|
Vergeet die bowling maar, op 21 oktober vergaat de wereld volgens Howard Camping . |
|
nietmeer
|
Vailan: Dat vergaan gaat vast wéér niet door De bowling wel. |
|
snakedust Senior lid WMRindex: 153 OTindex: 716
|
helaas ik ben jarig de 22e en was van plan het te gaan vieren. kan dus niet naar de bowling komen. als die tenminste doorgaat (lees van ales over dat de wereld vergaat) (alweer ) |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
vailan; leeft die man nog? |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Voor mensen met ouders die misschien willen dat er iemand meereist: ik ben bereid (binnen het redelijke) om te reizen om mensen op te halen. Voor de terugweg kijken we dan even hoe/wat (ik blijf zelf nog in Utrecht na de bowling) |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: Ik zal het aan mijn ouders vragen maar ik denk dat het geen probleem is om alleen te reizen |
|
nietmeer
|
Quote @MuseMatt: Voor mensen met ouders die misschien willen dat er iemand meereist: ik ben bereid (binnen het redelijke) om te reizen om mensen op te halen. Voor de terugweg kijken we dan even hoe/wat (ik blijf zelf nog in Utrecht na de bowling) The Fab wil, voor zijn gemoedsrust, graag dat er iemand meereist, dus... kom je me halen? |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Binnen het redelijke stond er toch bij? Ik zou het wel leuk vinden als je komt |
|