Naamswijzigingen |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
b-boy -> apie Comment Mmore: Namen worden niet oneindig veranderd, denk dus niet dat je nu elke dag een andere naam kan kiezen |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
lijkt me wel duidelijk ja... anders blijven Voogeltje en Mmore bezig |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Kan ik dat ook> Kan mijn naam gewijzigd worden in gwn Laurens? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Eh nee, wat die naam bestaat officieel al. Alleen Laurens heeft een ban gekregen voor onbepaalde tijd. |
|
|
Jammer, mar als die toch een ban heeft kan je zijn acc toch verwijderen? En onbepaaldr tijdis... Onpepaaald |
|
|
Vandaag: laurenssie Morgen: ikke Maandag: Jagertje Dinsdag: Kippenei Woensdag: Jachtgeweer Donderdag: weetgeennaam |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Omdat WMR gehecht is geworden, en niet zoals op andere fora, denk ik eraan om me gewone voornaam te gebruiken.. *-) |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Lief dat je dat zegt,Kreepmaster. |
|
Jannick Oudgediende
Ja, maar op heel erg veel forums voel ik me niet als "een van hen", als een buitenbeentje, hier zijn ze minder streng, je kan echt praten over dingen waar je anders nooit aan zal denken.. Zo moet WMR blijven! ops: |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
We doen ons best om WMR zo te houden. |
|
frizzy
|
idd, maar wat dacht je van 1 keer in de maand aanpassen? |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.302
|
Ideetje voor Voogeltje: Geef leden de mogelijkheid om automatisch en eenmalig te switchen van je nickname naar je eigen voornaam, eventueel aangevuld met een volgnummer of de eerste letter van de achternaam als die voornaam al in gebruik is. |
|
nietmeer
|
nee de namen moeten juist niet te veel veranderen, of je moet er tussen haakjes achter zetten welke naam het eerst was, of als je er met je muis over heen gaat.. anders weet je ook niet meer wie wie is.. (dat vind ik dan) |
|
nietmeer
|
Als Voogeltje of Mmore het een goed genoege reden vind dan word je naam veranderd.. niet moeilijk doen met allemaal regeltjes dat is nou juist waarom dit een leuke site is |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik vind het gewoon niet nodig om je naam te veranderen (toegegeven dat ik het vroeger wou, nu dus niet meer , het licht gezien;)).. Je hebt je naam gekozen, en daarmee zal je het moeten doen. |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik ben het met Pluppel eens. Bovendien is iedereen nu ook gewend aan alle namen en kent iedereen elkaar onder de gekozen namen. Nieuwe namen kiezen zou dat verpesten. |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Waarom stellen jullie dat niet in (zoals op elk ander zelfrespecterend forum) bij het profiel? Dat je dat zelf kan wijzigen. En dan een wijzigingslimiet van een maannd ofzo erop zetten. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Nee zo is het beter denk ik.. Nu kan je alleen je naam veranderen met een redelijke reden en kunnen jullie direct zien wien's (bestaat dat woord?!) naam veranderd is. Ik zou me naam ook wel willen veranderen maar dat is een beetje lastig |
|
Jannick Oudgediende
Wat vinden jullie, zal ik mijn naam in Jannick laten veranderen? |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Neenee. |
|
Mmore Administrator
|
Ik wil mijn naam eigenlijk ook veranderen maarja |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Naar wat Mmore? |
|
Mmore Administrator
|
Joey |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Kreepmaster en Mmore klinkt gewoon veel leuker, als we onze gewone namen gaan gebruiken wordt t zo saai |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Ik vind die nicks ook wel leuk eigenlijk |
|