Naamswijzigingen |
100%mafkees Senior lid WMRindex: 147 OTindex: 393 Wnplts: hoofddorp
|
@ Heraux waarom wat heeft koetjeBOE nou weer met 100%mafkees te maken |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
hoe spreek je Mmore eigelijk uit? ik dacht "Memore", maar klopt dat wel?? |
|
Sjuvel Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 390 Wnplts: Oudega (sm S |
ik dacht meer 'hm more' of zoiets |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
EM Moor |
|
100%mafkees Senior lid WMRindex: 147 OTindex: 393 Wnplts: hoofddorp
|
aha ik dacht al Mmore hoe spreek je dat nou uit |
|
Sjuvel Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 390 Wnplts: Oudega (sm S |
En toch blijf ik het in gedachten verkeerd zeggen... maar dat geeft verder ook weinig, als ik het maar weet als ik hem tegenkom |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
ik vind ME moor tog leuker |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Sjuvel: ik dacht meer 'hm more' of zoiets Zei ik eerst ook altijd, tot ik het irritant vond gaan klinken daarna zei ik Moor en nu gewoon Joey. |
|
tornadojump Senior lid WMRindex: 176 OTindex: 156 Wnplts: Arnhem S |
mmoor vin ik leuker klinken mmmmmoooor! |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Hey kan ik mijn naam veranderen
van Larsjes> Koné.de.blonde.afrikaan |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Quote Larsjes: van Larsjes> Koné.de.blonde.afrikaan We doen geen punten in een naam en je naam mag niet langer zijn dan 10 a 12 tekens. (ja ik weet dat er mensen zijn met . maar dat proberen we te verkomen/verhelpen) |
|
Quote Voogeltje: Quote Larsjes: van Larsjes> Koné.de.blonde.afrikaan We doen geen punten in een naam en je naam mag niet langer zijn dan 10 a 12 tekens. (ja ik weet dat er mensen zijn met . maar dat proberen we te verkomen/verhelpen) Ah ok voogeltje ik heb nog ff nagedacht en ik vind Larsjes eigenlijk toch goed genoeg.. |
|
Late reactie maar zou ik mijn naam ook kunnen veranderen, in tornadojump ?? |
|
Enkie Oudgediende
|
Jij niet nee moet je een mailtje sturen naar Joey of Voogeltje. Edit: Voogeltje is het beste, denk ik. |
|
;) ok |
|
Quote tornadojump: ;) ok Er staat nog als je naar je blog wil de verkeerde naam.. |
|
Erik Senior lid
WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Ik heb een beetje genoeg van Henk weet niet waarom ik die heb gekozen-.-" Kan ik hem overzetten naar Erik (indien bezet Erikk (indien bezet Erikkk)). Ik wil het alleen als ik mijn posts enzo behoud en als dat kan? Vriendelijk bedankt |
|
tomm Senior lid WMRindex: 157 OTindex: 98
|
lol.. ja had ook bij jezelf kunnen denken wat voor naam je nam voordat je een account aan ging maken ^^ |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote H_e_n_k: Ik heb een beetje genoeg van Henk weet niet waarom ik die heb gekozen-.-" Kan ik hem overzetten naar Erik (indien bezet Erikk (indien bezet Erikkk)). Ik wil het alleen als ik mijn posts enzo behoud en als dat kan? Vriendelijk bedankt probeer Ericcc en als niet Ericccp - kkk vind ik euh.. |
|
Erik Senior lid
WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Ja maar mijn naam eindigt op een K En euh is niet zo erg Of Erikk of Eriik |
|
Brie Erelid
WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Kan ik mijn naam brie in Brie veranderen? Al vanaf het begin irriteer ik me eraan dat ik het zonder hoofdletter heb gedaan . |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Enkie: Jij niet nee moet je een mailtje sturen naar Joey of Voogeltje. Edit: Voogeltje is het beste, denk ik. Wat een vertrouwen weer... :/ Quote brie: Kan ik mijn naam brie in Brie veranderen? Al vanaf het begin irriteer ik me eraan dat ik het zonder hoofdletter heb gedaan . Veranderd! |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Mmore: Wat een vertrouwen weer... :/ Ik wilde je gewoon niet met nog meer werk opzadelen |
|
RonHee Oudgediende
WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Kan ik mijn naam hetzelfde laten |
|