Vriendenlijst! |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Vanaf nu beschikbaar, binnenkort wordt deze functie nog meer uitgebouwt.. Plaats jouw verzoekjes/suggesties maar hier, dan kijk ik of ik er iets mee kan doen. Klik hier voor jouw WMR vriendenlijst |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Cool Edit: "Je hebt geen vrienden."Zo harteloos |
|
Thommy Erelid
|
Suggesties: - Een URL op je PP naar het 'vriendenlijstje' - Of een berichtje dat "X" je toe heeft gevoegd? - Een 'voeg-"X"-toe-als-vriend" functie op het profiel? |
|
nietmeer
|
Ehm, je kunt nu alleen zelf toevoegen of moeten anderen bij jou toevoegen? |
|
Thommy Erelid
|
Zelf toevoegen |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Jouw vriendenlijst (BETA) Jouw vrienden: Je hebt geen vrienden. Ik ook niet. |
|
Thommy Erelid
|
Klein testje gedaan, gaat soepel. - Een 'accepteren' functie of je vriendje wil zijn zou handig zijn. - Bij een foutieve gebruikersnaam, komt er "Gast" te staan - Klikje op de naam gaat naar profiel, dat is lekker handig Meer tips:- Misschien zelfs Moderators en Admins hun eigen kleurtje weer geven? - Misschien vrienden de mogelijkheid geven hun reacties in jou blogposts aan te passen? - Misschien handig om op alfabet te sorteren, met nummertjes als de lijst te lang wordt. - Een 'Stuur-een-berichtje'-functie erachter zou ook zeer handig zijn. -- Quote Komt er zo uit te zien:
Jouw vrienden: Blend, Jivebunny, RonHunter, sjatter, Little_Queen, my-angel, Luna, Twaggy, Mmore, Jannick, FayeB, LessienElensar, ElrohirElensar, Blend, Lananq, BigBrother, Cootje68, Loek, ikky, Ikke, Giovanni, Cee-N-Cee, Naaoomii, Chocolate, |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
nee, ik wil niet op een lijst..
daar raak je op een ongelukkige manier ook weer af.. en ik ben al behoorlijk overdossiert.. dus..
je weet me te vinden..
|
|
nietmeer
|
Het is meer voor jezelf, makkelijk om snel op iemands profiel te komen. |
|
Thommy Erelid
|
Quote Kpuc: Het is meer voor jezelf, makkelijk om snel op iemands profiel te komen. En iemand snel vinden - berichtje sturen-functie. Staat ook in de post hiervoor van mij.. Zou ik persoonlijk wel handig vinden. |
|
heraux Oudgediende
ik had geen vrienden ik heb alle patsers erbij genomen zo.. ik zit goed! |
|
sjatter Oudgediende
Quote heraux: nee, ik wil niet op een lijst..
daar raak je op een ongelukkige manier ook weer af.. en ik ben al behoorlijk overdossiert.. dus..
je weet me te vinden..
Ik wilde net vragen of jij me vriend wilde zijn. Dan maar niet. |
|
Thommy Erelid
|
Sjatter, ik wil je vriendje wel zijn |
|
heraux Oudgediende
kerel.. je staat erbij op.. nie moeilijk doen.. gewoon iedereen erop zetten..
|
|
sjatter Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote sjatter: Oke iedereen dan. |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik heb mezelf toegevoegd |
|
heraux Oudgediende
Quote de Mexicaan: Ik heb mezelf toegevoegd lijkt me een vrij logische keuze anders komt me dat toch vrij onsportief over.. zeg maar |
|
nietmeer
|
Quote de Mexicaan: Ik heb mezelf toegevoegd Kan dat ook al? Heb wel af en toe gast er tussen staan, en dat ben ik zelf |
|
sjatter Oudgediende
Quote de Mexicaan: Ik heb mezelf toegevoegd Dat is wel mooi, dan kan je, je blog beter vinden. Nou nog iets maken om je vriendenlijst te vinden. |
|
Thommy Erelid
|
Staan al aardig wat mensen in |
|
Mmore Administrator
|
Quote Thom: - Een 'accepteren' functie of je vriendje wil zijn zou handig zijn. Deze snap ik niet helemaal Quote Thom: - Bij een foutieve gebruikersnaam, komt er "Gast" te staan Ga ik fixen, je kan dan geen gebruikers toevoegen die niet bestaan. Quote Thom: - Klikje op de naam gaat naar profiel, dat is lekker handig Gefixt Quote Thom: - Misschien zelfs Moderators en Admins hun eigen kleurtje weer geven? Done, leden hebben ook hun kleurtje weer. Quote Thom: - Misschien vrienden de mogelijkheid geven hun reacties in jou blogposts aan te passen? Dit lijkt mij persoonlijk niet zo fijn.. We krijgen dan ook een conflict met het rechten systeem. Quote Thom: - Misschien handig om op alfabet te sorteren, met nummertjes als de lijst te lang wordt. Ga ik doen Quote Thom: - Een 'Stuur-een-berichtje'-functie erachter zou ook zeer handig zijn. Gedaan Thanks for je feedback Thom. |
|
Mmore Administrator
|
Quote Thom: Suggesties: - Een URL op je PP naar het 'vriendenlijstje' Ga ik ook achteraan maar ik ga nu naar bed Quote Thom: - Of een berichtje dat "X" je toe heeft gevoegd? Wordt wel erg vervelend als iedereen je toevoegt.. Quote Thom: - Een 'voeg-"X"-toe-als-vriend" functie op het profiel? Ga ik fixen |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Mmore: Quote Thom: - Of een berichtje dat "X" je toe heeft gevoegd? Wordt wel erg vervelend als iedereen je toevoegt Mischien tussen het rijtje: Quote:
Hoskeu Mijn pp Mijn profiel Mijn blog Mijn vrienden ( 5 ) E-mail (0) Artikel toevoegen meer... Dat dan de " ( 5 )" als aantal die je nieuw hebben toegevoegd ipv een berichtje in je mail of een pop-up als iemand je heeft toegevoegd... Dan valt het wel op als iemand je heeft toegevoegd maar is het niet direct storend... (denk ik)... (Sorry voor het gebruik van rood in mijn bericht... ik weet dat dat eigenlijk alleen voor de mods en admins is... ) |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Mmore: Quote Thom: - Een 'accepteren' functie of je vriendje wil zijn zou handig zijn. Deze snap ik niet helemaal X heeft je toegevoegd als vriend... wil jij ook een vriend van X zijn??... (Je weet wel... van die vriendegroep spam (leer nu de vrienden van je vrienden kennen bla bla bla) die je regelmatig in je mailbox krijgt... ) |
|