Vriendenlijst |
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
Quote: Jouw vriendenlijst (BETA) Je hebt geen vrienden. nou dat verbaasd mij niks |
|
Erik Senior lid
WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Jeej. Misschien nog een optie om hem te zetten links bij het lijstje: Mijn pp Mijn profiel etc.?
Blend: Even die links vergehaald, weet niet of het de bedoeling was dat iedereen in jouw profiel/PP kan rommelen;) |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Zou het niet leuk zijn als je gewoon bij ieder lid zeg maar de vriendenlijst kon zien? Dat daar een link naartoe staat in je profiel ofzo. |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Haha da's vel vet.. |
|
Mrspeed Senior lid WMRindex: 412 OTindex: 13 Wnplts: Amersfoort
|
Quote ikky: Zou het niet leuk zijn als je gewoon bij ieder lid zeg maar de vriendenlijst kon zien? Dat daar een link naartoe staat in je profiel ofzo. En dan zeker ook of je dezelfde vrienden hebt of niet... Kan ook gwn hyves profiel aanmaken. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@ikky, dat vind ik geen goed idee.. Het is meer voor privé gebruik. Ok, eh, voorstel: Zoals een paar al hebben opgemerkt, een kopje met Mijn vrienden Als je op het kopje klikt kom je in een lijstje terecht met je vrienden, wie online is, en wie offline. Daarbij is het mss leuk/handig als je direct een mailtje naar diegenen kan sturen, naar hun profiel kan gaan en direct kan zien waar ze zitten op de site. Zoiets? Edit: een IM erbij? |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
niet nog een knopje erbij bitte.. het is nu al zo druk daar, het lijkt me handiger als dat bij 'meer...' staat;) |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote: Daarbij is het mss leuk/handig als je direct een mailtje naar diegenen kan sturen, naar hun profiel kan gaan en direct kan zien waar ze zitten op de site. Op dit laatste na kan dat toch al? |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
En vriendinnen dan? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Mmore, wat heb je dan aan een vriendenlijst in zn geheel. Ik heb ook wel een vriendenlijst in mijn hoofd zitten wat dat betreft |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
@ WMR team, ik begrijp de meerwaarde ervan nog niet echt, alleen dat je makkelijk berichtje naar iemand kunt sturen.. ik denk dat het dan wel het handigste is al het een privé lijstje blijft, jij bepaalt toch naar wie je snel iets wilt kunnen sturen, verander vriendenlijstje in "contactpersonen" immers een vriend moet ook wederzijds zijn |
|
VeniVidiVici Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 405
|
wollaa "je hebt geen vriendenXD" |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Loek, ik snap de meerwaarde ook niet echt eigenlijk... |
|
Mmore Administrator
|
Veel handiger als je iemand zoekt, een berichtje wilt sturen of op zoek bent naar iemand's blog. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik heb 2000 vrienden wooo maar ze kennen me niet.. yoo
of komen nooit op de koffie of laten nooit een berichtje achter op ut blog... reageren nnooit op je berichten - of denken nergens even over na - of kappen het af.. of zeggen brb... en het betekend eigenlijk - iag (i am gone)
of kijken naar het plafont, staren naar de grond - kijken naar alles behalve ..
kortom.. 2000 vrienden is echt GE-weldig.. toch ? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Cee-N-Cee: @heraux, leuk bedacht je hebt gelijk ik heb geen 2000 vrienden |
|
Erik Senior lid
WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Quote heraux: Quote Cee-N-Cee: @heraux, leuk bedacht je hebt gelijk ik heb geen 2000 vrienden Niet huilen Heraux. Ik heb dat ook niet |
|
Naaoomii Oudgediende
Ik zou die 2000 namen niet eens kunnen onthouden |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@heraux, er is niets ergers dan het onderhouden van 2000 vrienden. En als je 2000 vrienden hebt. Wie is dan je beste? En je mag elke dag wel een verjaardagskaart sturen, een cadeautje, etc.. |
|
Mmore Administrator
|
Quote Naaoomii: Ik zou die 2000 namen niet eens kunnen onthouden ik wel.. Als je al ziet hoeveel Wmr namen ik ken + namen van andere spellen + namen van echte mensen |
|
Naaoomii Oudgediende
Offtopic (denk ik ): Papa en mama vonden dat ik mijn vriendenkring uit moest breiden Terwijl ik blij ben met hoeveel ik heb |
|
Naaoomii Oudgediende
Quote Mmore: Quote Naaoomii: Ik zou die 2000 namen niet eens kunnen onthouden ik wel.. Als je al ziet hoeveel Wmr namen ik ken + namen van andere spellen + namen van echte mensen Ja, van alleen vrienden dan |
|
Mmore Administrator
|
dat zeggen ouders veel |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mmore: Quote Naaoomii: Ik zou die 2000 namen niet eens kunnen onthouden ik wel.. Als je al ziet hoeveel Wmr namen ik ken + namen van andere spellen + namen van echte mensen Noem ze maar eens op Mmore |
|