Kleine veranderingen |
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Tazmanian Devil: kijk eens boven aan deze pagina. |
|
nietmeer
|
@ledi: ja alsof ik daare ga zoeken maar dank je voor de tip |
|
bsur Erelid
WMRindex: 921 OTindex: 5.819
|
Tazmanian Devil: Dus ik ben niet de enige die 'm kwijt was |
|
nietmeer
|
@bsur: schijnbaar, maar ze hadden het wel even ergens mogen melden |
|
bsur Erelid
WMRindex: 921 OTindex: 5.819
|
Het heet niet voor niks zoekbalk Taz |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Een zoekbalk moet je zoeken. |
|
nietmeer
|
en anders met ctrl+f naar zoeken zoeken met een zoekbalk naar een zoekbalk zoeken dat werkt dus niet |
|
ledi Oudgediende
Quote Tazmanian Devil: @bsur: schijnbaar, maar ze hadden het wel even ergens mogen melden Laat dat nou uitgebreid gebeurd zijn, maar daarvoor moet je wel steeds de Mededelingen lezen. |
|
nietmeer
|
@ledi: weet je wel niet hoe lang je daar dan mee bezig bent? Ken mijn tijd wel beter besteden |
|
ledi Oudgediende
Tazmanian Devil: waarmee bijvoorbeeld??? |
|
nietmeer
|
@ledi: blogs maken lezen, filmpjes kijken, of naar Nick en Simon |
|
ledi Oudgediende
Tazmanian Devil: oh, daarom heb ik zoveel tijd over - ik kijk nooit naar filmpjes van langer dan 2 à 3 minuten. Moet je ook eens proberen. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Zoals bekend updaten bepaalde onderdelen van de pagina automatisch iedere 20 seconden zodat je direct kan zien of er iemand ergens gereageerd heeft. Ik heb daar zojuist ook je mail aan toegevoegd, waardoor je nu een popupje krijgt wanneer je tijdens dat de pagina open staat een mailtje hebt gekregen. |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
|
|
Voogeltje Administrator
@Justist: je kan onder in beeld wel zo'n balkje hebben maar die update alleen als je de pagina ververst of naar een andere pagina klikt. |
|
Justist Erelid
@Voogeltje: Ik heb volgens mij wel eens gehad dat ik op een pagina zat, een tijdje wegging, en dat toen ik terugkwam er plots zo een balkje was (zonder verversen!). Maar dat kon dus niet? |
|
nietmeer
|
Leuk Voogel, dat popupje... was net "ergens anders bezig" en toen "popup" |
|
Voogeltje Administrator
@Justist: in theorie niet nee tenzij je op de homepage zat want daar ververst de pagina automatisch na 5 minuten! |
|
Justist Erelid
|
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote @pearlypuck: Leuk Voogel, dat popupje... was net "ergens anders bezig" en toen "popup" Als je die mail 'popup' die zag ik net dus óók voor't éerst Geinig wel maar ik weet niet of ik'm hou als ik't ook uit kan zetten deary ? |
|
nietmeer
|
@Relpa: Effe aan Kpuc vragen; heb ik ook gedaan!! |
|
Relpa Oudgediende
Maar ik heb in m'n profiel 'pop-up' bij nieuw bericht juist NIET aangevinkt ? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
|
|
Voogeltje Administrator
@Relpa: deze krijg je alleen te zien wanneer je de pagina open hebt staan en iemand je een mailtje stuurt. |
|
Relpa Oudgediende
Nog ff en we hangen van pop up's aan elkaar *maar was intussen aan't zoeken maar ook in 'meer' gen mogelijkheid tot uitzetten geloof ik dus wáár zit de truk dán vertopt Mmore ? @Voogeltje, ehhh, wélke pagina dan ? |
|