Kleine veranderingen |
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Google API's he |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Enkie heeft een nieuwe FAQ geschreven (of eigenlijk meer de oude FAQ opnieuw geformuleert) en deze staat nu online. |
|
nietmeer
|
Waarom doet de het nog niet op de blogs? |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
|
|
Mmore Administrator
|
Omdat de blogs een andere functie gebruiken voor het aanroepen van de bb code's. Ik moet even in de code gaan snuffelen om te kijken welke functie dit is, ik ben er nu mee bezig. |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Kleine verandering onderaan: Wat is een poeremetator.nl is toegevoegd zonder dat dat hier vermeldt werd |
|
Mmore Administrator
|
Quote Mmore: Omdat de blogs een andere functie gebruiken voor het aanroepen van de bb code's. Ik moet even in de code gaan snuffelen om te kijken welke functie dit is, ik ben er nu mee bezig. Fixed. |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Quote Mmore: Enkie heeft een nieuwe FAQ geschreven (of eigenlijk meer de oude FAQ opnieuw geformuleert) en deze staat nu online. Staan mijn opmerkingen uit het TO DO topic erin? |
|
Mmore Administrator
|
Quote de Mexicaan: Quote Mmore: Enkie heeft een nieuwe FAQ geschreven (of eigenlijk meer de oude FAQ opnieuw geformuleert) en deze staat nu online. Staan mijn opmerkingen uit het TO DO topic erin? Moet je aan Enkie vragen Anders moet zij het aanpassen en naar mij doorsturen.. Is nu haar taak |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Mexicaan, welke? |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Staat in het modforum, bij WMR verbeteringen. Topic: FAQ opmerkingen |
|
Enkie Oudgediende
|
Oh, daar. Ja, ik heb alle taalfouten eruit gehaald. Mmore had nog iets geschreven maar niet meer in de FAQ gezet. |
|
pietjevlip Oudgediende
|
nu we het er toch over hebben:
hoofdpagina: zich kunnen ori ๋nteren artikeltjes: allemaal ้ ้n ding het forum: categorie ๋n Update nodig bij [ut] gedeelte... dat klopt niet meer...
En sorry Enkie, ik ben een zeur-PIET... |
|
Enkie Oudgediende
|
Pietjevlip, klopt, maar daar heb ik geen verstand van dus dat deel laat ik aan iemand anders over |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Enkie: daar heb je ook weer gelijk in... zie mn edit |
|
Enkie Oudgediende
|
De spaties heeft Mmore op z'n geweten, ik niet |
|
Mmore Administrator
|
Quote Enkie: De spaties heeft Mmore op z'n geweten, ik niet Hey jij had een spatie gezet en toen pas de html code voor de speciale characters.. I only did the uploading |
|
pietjevlip Oudgediende
|
cre ๋er ik nu een mod-ruzie? nee toch? |
|
Mmore Administrator
|
Nee hoor |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
jammer |
|
nietmeer
|
Is er iemand die weet hoe je vanaf het station bij die bowling baan komt ?
Ik denk wel mogelijkheid te hebben om op het stattion te komen maar de rest wordt al moeilijker... |
|
Ikke Oudgediende
als het zo gaat als de vorige keren verzamelen jullie op Utrecht Centraal en gaan jullie gezamenlijk met de bus naar de bowlingbaan |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
vorige keer ging het ook gesmeerd, gewoon een gropje mensen zoeken waarvan er 1 of meerdere een blauw shirt aan heeft en dan stiekem achter op het shirt kijken of er WMR op staat... zo heb ik het vorige keer gedaan |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Vanaf nu staat je titel ook op het forum. Dus stamgasten enz... |
|
Ikke Oudgediende
Ik zie niks |
|