WMR bowling nummer 5 |
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ja baas |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Offtopic: Voogeltje heeft een slechte nacht gehad vermoed ik. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
, ik kom die dag vanuit wijhe |
|
Redduggy Erelid
WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Als iedereen die vanuit richting arnhem komt even kunnen zorgen dat ze in dezelfde trein zitten als dat ik zit. Kom ik ook wel aan. |
|
Theetje Oudgediende
Hoelaat worden we ook al weer op CS utrecht verwacht? |
|
nietmeer
|
Ik neem aan uiterlijk 13:00 op CSU en dan zsm den bus pakken |
|
Theetje Oudgediende
OKe, same als de vorige keren dus.. Dan ben ik er al om 10 over half 1 hoogstwaarschijnlijk |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
ik kom met de auto, is dat een probleem? |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
ehm, over het definitieve aanmelden; vorige keer (die in de zomer, die werdt afgelast) kreeg ik een oproep om me definitief aan te melden, maar door een vreemdhijtje kan ik links van WMR in mn hotmail niet aanklikken. what to do? |
|
nietmeer
|
Copy/pasta? |
|
ToMxlr Erelid
|
dat deed het dus ook niet,w at an kreeg ik de melding van " ik weet niet wat er misging maar wat je zoekt bestaat niet" |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@tom: je moet wmr even toevoegen als veilig verzender. Kan als het goed is via een link ergens boven de verzend gegevens en het onderwerp. |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Maar wat moet je nou nog met een meeting van 2 maanden geleden? :/ Of ben ik heel dom Edit: Ik heb in elk geval nooit een mailtje gekregen, heb ook nooit gesnapt hoe het zit met dat definitieve aanmelden. |
|
Theetje Oudgediende
er gaan veel mensen over Apeldoorn, waaronder ik en Kriebeltje (heb ik alleen nog niet met he besproken).. Maar is het misschien een idee om allemaal samen te gaan? |
|
ToMxlr Erelid
|
mischien we een idee om met zn allen die met den trein gaan in de zelfde bus te zitten. dus op Utrech CS verzamelen |
|
Theetje Oudgediende
Dat hebben we de vorige meetings ook gedaan.. Dat is wel handig |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik weet niet of ik dan in Apeldoorn ben, anders ga ik wel mee |
|
Theetje Oudgediende
Quote Luna: Ik weet niet of ik dan in Apeldoorn ben, anders ga ik wel mee anders komen jullie met z'n 2-en |
|
ToMxlr Erelid
|
ehm, 10 over een onder het grote bord dan? (waar alle vertrekkende treinen staan) |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dat bedoel ik ook |
|
Theetje Oudgediende
Quote ToM_xlr: ehm, 10 over een onder het grote bord dan? (waar alle vertrekkende treinen staan) gewoon 1 uur lijkt me, ik ben er al eerder misschien met een groep.. maar dat zal Voogeltje wel regelen.. |
|
ToMxlr Erelid
|
dat laten we aan Voogeltje over ik zij 10 over omdat sommige misschien een aansluiting hebben, waar ze anders 5 min te laat zijn, en anders 25 te vroeg. ik realiseer me net dat dat natuurlijk niks uitmaak |
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik denk dat ik vanuit Wijhe kom Hoelaat? Ik denk dat iemand anders dat wel uitzoekt |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
We doen meestal rond 1 uur.. Maar er zijn er altijd wel een paar te laat.. NS |
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik ontken alles Was wel een leuke binnenkomer vorige keer trouwens |
|