| WMR bowling nummer 5 | 
| Naaoomii   
  Oudgediende 
  WMRindex: 1.876
 OTindex: 26.721
 S
 | 
| Hmmmm jammer dat ik niet kan    | 
| 
 | 
| Relpa   
  Oudgediende 
  WMRindex: 3.482
 OTindex: 10.385
 S
 | 
| Dus als ik niks anders hoor 1 uur onder het grote bord op Utrecht CS. Moet lukken  | 
| 
 | 
| Redirect   
  Erelid 
  WMRindex: 1.114
 OTindex: 431

| 
| Ik heb er al weer zin in... (ga gewoon weer voor de winst   ) | 
| 
 | 
| Ikke   
  Oudgediende 
  WMRindex: 888
 OTindex: 29.466
 S
 | 
|  | 
| 
 | 
| my-angel   
  Oudgediende 
  WMRindex: 564
 OTindex: 11.965
 S
 | 
|  | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| Quote Naaoomii : Hmmmm jammer dat ik niet kan    je bent niet de enige   | 
| 
 | 
| Little Queen   
  Oudgediende 
  WMRindex: 267
 OTindex: 26.691

| 
| MA, Je moet   .. | 
| 
 | 
| WMR-kok   
  Oudgediende 
  WMRindex: 5.850
 OTindex: 106.950
 S
 | 
|   ik heb mijn deeltaxi-pasje, nu alleen nog het nummer zien te vinden voor buiten de regio te kunnen reizen. | 
| 
 | 
| Kriebeltje   Erelid

WMRindex: 463
 OTindex: 4.780

| 
| Er schijnen nogal wat werkzaamheden te zijn aan het spoor rond Utrecht op de 20e. Ik weet alleen niet hoeveel en wat de gevolgen precies zijn. | 
| 
 | 
| Enkie   
  Oudgediende 
  WMRindex: 2.511
 OTindex: 18.336

| 
| Gewoon op NS sms-advies aanvragen, word je gratis gesmst als er iets foutgaat   | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| Wat betreft werkzaamheden aan het spoor: direct richting Utrecht hebben mensen uit Baarn, Soest, Bilthoven en Den Dolder een probleem.  Zij moeten met de bus, of (indien uit Baarn) via Hilversum reizen. Mensen uit Utrecht Overvecht hebben de helft minder treinen (4 ipv 8 ) (vertraging 30 minuten) Ook mensen die uit Zeeland moeten komen met de trein kunnen niet met de trein reizen. Er worden ook hier bussen ingezet. (vertraging 60 minuten) Mensen die vanaf een station tussen Haarlem en Amsterdam Sloterdijk moeten komen dienen ook rekening te houden met het gebruik van NS-bussen. en minder treinen (vertraging 30-45 min) Tussen Dordrecht en Geldermalsen rijden ook geen treinen, maar bussen (vertraging 15-30 minuten) En voor zover de voorziene problemen aan het spoor in de richting van Utrecht CS. Direct van de NS site gejat   Ik weet overigens niet hoeveel vertraging het vliegtuig vanuit Syrië gaat hebben, dus ik ben er helaas niet...   | 
| 
 | 
| Relpa   
  Oudgediende 
  WMRindex: 3.482
 OTindex: 10.385
 S
 | 
| Net ff gekeken op de NS-site en ik zal idd op een andere manier van G'kum naar Geldermalen moeten. Komt wel goed  | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
|  | 
| 
 | 
| Roselien   Erelid

WMRindex: 342
 OTindex: 2.737

| 
| O goed zeg bedankt voor de TIP   | 
| 
 | 
| Wilco   
  Oudgediende 
  WMRindex: 5.099
 OTindex: 7.913
 S
 | 
| Quote Kpuc : Tipje van Luna Klikdat ga ik doen, scheelt veel geld   | 
| 
 | 
| RonHee   Oudgediende

WMRindex: 10.567
 OTindex: 4.662

| 
| Kijk even op mijn blog voor het geval je via Arnhem reist en meld je dan ff aan, dan weet ik ook hoeveel personen er te verwachten zijn op station Arnhem. | 
| 
 | 
| Wilco   
  Oudgediende 
  WMRindex: 5.099
 OTindex: 7.913
 S
 | 
| ik ga lekker via Den Bosch, hoef ik jullie niet te zien     | 
| 
 | 
| Luna   
  Moderator 
  WMRindex: 23.879
 OTindex: 45.412
 S
 | 
| Ik heb de treinkaartjes al gehaald bij Kruidvat, scheelt voor mij echt veel geld   | 
| 
 | 
| Theetje   
  Oudgediende 
  WMRindex: 460
 OTindex: 24.162
 T
 | 
| Kriebel gaat ze morgen halen | 
| 
 | 
| my-angel   
  Oudgediende 
  WMRindex: 564
 OTindex: 11.965
 S
 | 
| Ik haal ze morgen denk ik, voor het geval dat (Als ik kome).. Anders komen ze wel op   | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| Misschien is het handig een mailtje uit te laten gaan naar degenen die aangemeld zijn   | 
| 
 | 
| ToMxlr   
  Erelid 
  WMRindex: 296
 OTindex: 7.186

| 
| Quote Luna : Ik heb de treinkaartjes al gehaald bij Kruidvat, scheelt voor mij echt veel geld  kun je ze nu al halen? in he krantje stond vanaf morgen   ik haal ze zosm, scheelt toch 4.50 euro | 
| 
 | 
| Luna   
  Moderator 
 S
 | 
| Tom, ze had ze al liggen en ik mocht ze vandaag gewoon kopen   | 
| 
 | 
| Theetje   
  Oudgediende 
  WMRindex: 460
 OTindex: 24.162
 T
 | 
| het scheelt Kriebel en mij samen 15 euro ..   | 
| 
 | 
| Luna   
  Moderator 
 S
 | 
| Ik heb er meerdere gekocht, ook voor als ik naar Twag ga..scheelt echt zoveel. En ze zijn nog tot eind januari geldig, dus is best veel   EN Thee, je kan dan ook makkelijk dagje naar je ouders gaan enzo   | 
| 
 |