WMR bowling nummer 5 |
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik heb ook gechecked |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
heey, ff een vraagje wie gaan er allemaal na de tijd utrecht nog in om daar eventueel te gaan eten of wat dan ook? ik ken de weg wel een beetje in Utrecht, ik kan 4 mensen vanaf Utrecht CS ophalen als daar behoefte aan is, mensen die een Bus-fobie hebben, of gewoon graag bij mij in de auto willen zitten |
|
Kriebeltje Erelid
|
Afhankelijk van hoe gezellig het is enzo zal er vast nog wel een deel even Utrecht in gaan. Vanaf de bowlingbaan kun je lopend naar de stad, of een stukje met de bus gaan. |
|
Loek Oudgediende
|
ik weet nog wel een gratis parkeerplaats redelijk dicht bij het centrum 20 min lopen vanaf CS |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
mijn zusje kon nog net zo'n kaart van de kruidvat bemachtigen had ik meegekregen van het thuisfront... |
|
Redduggy Erelid
WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Ik blijf in Utrecht eten en daarna ga ik naar huis. Ga de volgende ochtend vroeg weg, ga naar disneyland Gelukkig dat ik de 21ste ga anders had ik niet kunnen komen. Voor de mensen vanuit arnhem niet met de ICE please moet ik nog meer geld betalen en je kruidvatkaartje is daarin niet geldig. Je moet sowiesow de ICE toeslag betalen. Moet je tegenwoordig ook met je OV-jaarkaart en een gewoon kaartje ook al |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
sorry, wat is ICE? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Een internationale trein |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Redduggy: Ik...komen. Voor de mensen vanuit arnhem niet met de ICE please moet ik nog meer geld betalen en je kruidvatkaartje is daarin niet geldig. Je moet sowiesow de ICE toeslag betalen. Moet je tegenwoordig ook met je OV-jaarkaart en een gewoon kaartje ook al Ik heb met mijn OV kaart in een ICE gezeten, en geen conducteur deed daar moeilijk over |
|
nietmeer
|
Helaas heb ik andere verplichtingen, ik wens de deelnemers een gezellige dag Ach misschien de volgende x beter. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Loek: heey, ff een vraagje wie gaan er allemaal na de tijd utrecht nog in om daar eventueel te gaan eten of wat dan ook? ik ken de weg wel een beetje in Utrecht, ik kan 4 mensen vanaf Utrecht CS ophalen als daar behoefte aan is, mensen die een Bus-fobie hebben, of gewoon graag bij mij in de auto willen zitten We gaan altijd nog even de stad in daarna |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Wilc0: mijn zusje kon nog net zo'n kaart van de kruidvat bemachtigen had ik meegekregen van het thuisfront... ik heb er 12 onee 10 nu |
|
Loek Oudgediende
|
Ik heb vandaag ff gemeten, het is 20 min vanaf die parkeerplaats tot op het perron dus kwariertje tot in centrum. als het gezellig is blijf ik gewoon tot midden in de nacht |
|
Luna Moderator
Of ik pak de eerste trein in de ochtend weer naar huis |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Heb gelezen dat er aan't spoor gewerkt word tussen Dordt en Geldermalsen dus ik kom maar met de interliner over de A27. Moet wel goedkomen dacht ik |
|
Kriebeltje Erelid
|
Goed, even gechecked, de ICE via Arnhem heeft inderdaad een toeslag van 2 euro per enkele reis. Dus dan toch maar de normale trein |
|
De Dikke Viking Senior lid WMRindex: 303 OTindex: 47 Wnplts: dirksland S |
Tot hoelaat duurt het? moet ik weten voor geval dat we worden opgehaald |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
lees in t forum dat er vorige keer door diverse mensen foto's zijn gemaakt, iedereen camera's meenemen? |
|
nietmeer
|
Quote Luna: Of ik pak de eerste trein in de ochtend weer naar huis Net als vorige keer dus, Luna? Was gezellig toen Jammer dat ik er deze keer niet bij kan zijn.... |
|
nietmeer
|
Casa Kpuccie is dicht |
|
nietmeer
|
ah... bugger... nou ja... ben er toch niet is ie als ik er weer eens bij ben weer open? ;) |
|
Luna Moderator
Quote Muaddhib: Quote Luna: Of ik pak de eerste trein in de ochtend weer naar huis Net als vorige keer dus, Luna? Was gezellig toen Jammer dat ik er deze keer niet bij kan zijn.... Ja, is jammer..hopelijk volgende keer weer |
|
nietmeer
|
Quote Luna: Ja, is jammer..hopelijk volgende keer weer Tuurlijk (tenminste... zolang ie niet op 24 mei 2008 valt... trouwerij...) |
|
RonHee Oudgediende
WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@ Reduggy: Sowieso ga ik een pintje pakken op de Oude Gracht bij cafe Belgie. Dus een vorkje zal ik ook wel ergens gaan prikken.. |
|
nietmeer
|
misschien weer naar de broere was wel gezellig |
|